بج سینه

انواع مختلف نشان سینه و کاربردهای آن

خرید نشان سینه

یکی از متداول ترین گزینه ها برای خرید این محصولات، نشان سینه تبلیغاتی است. نشان های تبلیغاتی همان طور که از نامشان مشخص است برای معرفی یک محصول خاص به مشتری به کار می روند. این نشان ها معمولا حاوی لوگو یا نماد شرکت تولید کننده لباس هستند و روی قسمت سینه آن الصاق می شوند. از مهم ترین کاربردهای نشان تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

شان سینه تبلیغاتی

  • نصب نشان سینه تبلیغاتی روی محصولاتی مانند کت و شلوار مردانه بسیار رایج است. این نشان ها معمولا شامل لوگوی شرکت طراح و دوزنده کت و شلوار هستند. وجود این نشان ها روی لباس، صرف نظر از جنبه تبلیغاتی، نشان می دهد که شما فردی شیک پوش و خوش لباس هستید.
  • نشان سینه تبلیغاتی معمولا از جنس فلز های با دوام و با کیفیت تولید می شوند. این نشان ها معمولا به صورت کاملا سفارشی ساخته می شوند و جذابیت خیره کننده ای دارند. آبکاری طلا یا نقره روی این نشان ها باعث درخشش آن ها خواهد شد.

نشان سینه کارمندی چیست و چه کاربردی دارد؟

این محصول کارمندی نیز، یکی دیگر از این محصولات پرطرفدار به شمار می رود. این نشان ها معمولا به چند صورت طراحی و اجرا می شوند که در ادامه آن ها را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

  • نشان های لوگویی:  با طرح لوگو به عنوان یکی از متداول ترین انواع بج سینه کارمندی شناخته می شود. این نشان ها معمولا در بانک ها، شرکت های دولتی مانند شرکت نفت و گاز، شرکت آب و… مورد استفاده قرار می گیرند. طرح درج شده روی این نشان ها، لوگوی منحصر به فرد مجموعه ای است که کارمندان در آن کار می کنند.
  • نشان های دارای اسم و فامیل: از دیگر انواع اتیکت سینه کارمندی، می توان به نشان های شامل اسم و فامیل یا سمت افراد در اداره جات اشاره کرد. این نشان ها معمولا از جنس پلکسی گلس طراحی می شوند و چاپ روی آن ها می تواند ساده یا رنگی باشد. نصب این نشان ها روی لباس باعث می شود شما با کارمند مربوطه و سمت او بیشتر آشنا شوید.

عوامل موثر بر قیمت بج سینه

پس از بررسی کاربرد بج سینه بهتر است به بررسی قیمت این محصول نیز بپردازیم. همان طور که گفتیم بج های سینه در انواع مختلفی تولید می شوند. بنابراین قیمت آن ها ثابت و یکسان نیست. در واقع یک مجموعه کلی از عوامل مختلف روی قیمت این محصولات تاثیر می گذارند. در ادامه برخی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت بج سینه را به شما معرفی می کنیم.

  • نشان سینه در متریال های مختلفی ساخته می شود. نوع متریال و میزان کیفیت آن، نقش به سزایی روی تعیین قیمت بج سینه خواهد داشت. معمولا نشان های فلزی از سایر انواع گران تر هستند. نمونه های پلاستیکی یا پلکسی گلس نیز دارای قیمت مناسبی می باشند.
  • نشان سینه در طرح های مختلفی تولید می شود. هر چه طراحی بج سینه شما سخت تر باشد، تولید آن نیز با دشواری بیشتری همراه خواهد شد. از این رو قیمت محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  • نشان سینه در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می شود. ابعاد و سایز محصول می توانند روی قیمت آن تاثیر مستقیمی داشته باشند. نوع قفل نشان نیز باعث تغییر نسبی قیمت خواهد شد.

خرید نشان سینه از مجموعه جارچی

مجموعه جارچی یکی از بهترین و موفق ترین گروه ها در زمینه تولید و ساخت انواع مختلف نشان سینه و فروش آن است. برای مشاهده نشان های تولید شده در این مجموعه می توانید به سایت jarchiad.com مراجعه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *