اتیکت سینه

اتیکت سینه چطور ساخته می شود؟

اتیکت سینه چطور ساخته می شود؟

اتیکت سینه چطور ساخته می شود؟ ؟اولین مرحله در ساخت اتیکت سینه طراحی آن است. طراحی اتیکت های مختلف می تواند شامل طرح های متفاوتی باشد. نشان های تبلیغاتی، آرم و لوگو مجموعه های مختلف، نام و نام خانوادگی افراد، کد پرسنلی و… از جمله طراحی هایی هستند که از استقبال زیادی برخوردارند. برای طراحی نشان های سینه باید از نرم افزارهایی پیشرفته استفاده شود. این نرم افزارهای کامپیوتری پیشرفته، کار طراحی اتیکت را در کیفیت بالایی انجام می دهند. با استفاده از این نرم افزارها می توان سخت ترین و پیچیده ترین اتیکت ها را طراحی کرد.

ساخت اتیکت سینه، طراحی

انتخاب متریال برای ساخت اتیکت سینه

ساخت اتیکت سینه نیاز به متریال های مختلفی دارد. با استفاده از متریال های مختلفی می توان کار ساخت و طراحی اتیکت های سینه را انجام داد. معمولا متریال ها در قیمت نهایی کار تاثیر دارند. به همین دلیل شما می توانید با سنجش میزان قیمت متریال ها و کیفیت آن ها، متریال مناسب برای ساخت را انتخاب کنید. معمولا نوع متریال توسط مشتری انتخاب می شود. برای ساخت اتیکت های سینه از متریال های مختلفی مانند فلز، پلکسی گلس، چوب و… استفاده می شود. معمولا متریال پلکسی گلس به دلیل قیمت مناسب و زیبایی و دوام خوب، از استقبال بیشتری در بازار برخوردار است. متریال فلز نیز بیشتر برای طراحی نشان های سینه تبلیغاتی استفاده می شود.

ساخت نشان سینه

مرحله سوم در ساخت و طراحی اتیکت سینه، تولید آن است. در مرحله تولید اتیکت، متریال مناسب با توجه به طرح در نظر گرفته شده قالب زنی شده و برای ساخت آماده می شود. برای ساخت اتیکت های سینه از دستگاه ها و ابزارهای پیشرفته ای استفاده می کنیم. شرکت های معتبر در تولید اتیکت سینه برای ساخت این محصول از ابزارهای مختلفی استفاده می کند. دستگاه های سی ان سی، برش لیزری و… در ساخت این محصولات نقش به سزایی دارند.

پس از تولید اتیکت سینه کار پرداخت نهایی روی آن انجام می شود. این مرحله می تواند شامل رنگ زنی، جلا دهی، آبکاری، صافکاری و… باشد. به علاوه باید قفل مناسبی برای اتیکت در نظر گرفته شود. برخی اتیکت ها با قفل های سوزنی کار می کنند و برخی دیگر قفل های چفتی دارند. پس از انجام تمامی کارها، اتیکت شما برای ارائه به مشتری آماده خواهد شد.

خرید و قیمت اتیکت سینه در مجموعه جارچی

مجموعه JARCHIAD یکی از موفق ترین گروه ها در زمینه طراحی و ساخت انواع اتیکت سینه و فروش آن می باشد. در این مجموعه کار ساخت و طراحی محصول در دقت بالایی انجام می شود. تمامی محصولات این مجموعه در کیفیت بالا تولید شده و در دسترس شما عزیزان قرار می گیرند. برای مشاهده نمونه کارهای موجود در مجموعه، ثبت سفارش به صورت اینترنتی و… می توانید به آدرس اینترنتی سایت ما یعنی www.jarchiad.com مراجعه نمایید. مشاوران اینترنتی رایگان ما شما را در خرید محصول مناسب و مقرون به صرفه یاری می کنند. با خرید از مجموعه ما امکان برخورداری از خرید مستقیم و عمده محصول را نیز پیدا خواهید کرد.

در این مجموعه قیمت اتیکت سینه با توجه به ملاک های مختلفی تعیین می شود. نوع طراحی صورت گرفته روی اتیکت، متریال انتخابی مشتری، روش ساخت محصول، خرید جزئی یا عمده و… به عنوان مهم ترین ملاک های تاثیر گذار بر قیمت اتیکت سینه به شمار می روند. امید است اطلاعات ارائه شده، زمینه آشنایی شما با روش ساخت و خرید این محصول را فراهم کرده باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *