ساخت مهر

ساخت انواع مهر چطور انجام می شود؟

ساخت انواع مهر

یکی از بهترین و پر کاربرد ترین انواع مهر، مهر برجسته است. برای ساخت مهر برجسته، مراحل زیادی طی می شود. ابتدا باید بدانید که مهرهای برجسته شامل دو قالب هستند که در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و در تماس با هم قرار دارند. یکی از این قالب ها دارای طرحی برجسته و دیگری دارای طرحی فرو رفته است. این قالب ها به وسیله یک اهرم فشاری به هم چفت می شوند و این چفت شدن باعث ایجاد طرح روی کاغذ خواهد شد. برای تولید این انواع مهر، مراحل مشخصی طی می شود.

ساخت انواع مهرهای برجسته

اولین مرحله در ساخت مهر، ایجاد طراحی مناسب است. این طرح معمولا توسط مشتری انتخاب می شود. از آن جایی که امنیت مهرهای برجسته بسیار بالاست، از آن در ادارات دولتی، رسمی و… استفاده می شود. بنابراین طرح ایجاد شده روی آن می تواند شامل نام شرکت مربوطه، آرم تجاری و… باشد. مهرهای برجسته معمولا از متریال های مقاومی مثل چدن ساخته می شوند. این مهرها برای ایجاد طرح روی کاغذ به جوهر نیاز ندارند. در واقع طرح مورد نظر به وسیله این مهرها روی کاغذ برجسته می شود.

ساخت انواع مهر ژلاتینی

ساخت مهر ژلاتینی نیز همواره با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه بوده است. مهرهای ژلاتینی از ورق های ژله ای ساخته می شوند. برای ساخت این مهرها طرح مورد نظر روی ورق های ژلاتینی چاپ می شود. برای این کار باید از چاپگرهای مناسبی استفاده کرد. این چاپگرها می توانند طرح را به صورت برجسته روی ورق ژلاتینی ایجاد کنند. سپس عملیات شستشو انجام می شود و در نهایت یک دسته مناسب برای مهر در نظر گرفته خواهد شد. این مهرها بدون جوهر یا استامپ هیچ کاربردی ندارند. برای استفاده از مهرهای ژلاتینی باید حتما به استامپ دسترسی داشته باشید.

ساخت انواع مهرهای پلیمر لیزری

در ساخت مهر از نوع لیزری، از پلیمر استفاده می شود. این پلیمرهای لیزری باید در دستگاه چاپ مخصوص قرار گیرند تا طرح مورد نظر روی آن ها حک شود. تفاوت محسوس مهرهای لیزری با مهر ژله ای، در جوهر داشتن آن است. هنگام ساخت این مهرها، یک کارتریج رنگ درون آن ها قرار داده می شود. بنابراین برای استفاده از مهرهای لیزری نیازی به جوهر یا استامپ ندارید. این انواع مهر بیشتر در مطب پزشک ها، بیمارستان ها، درمانگاه ها و… مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش و قیمت انواع مهر در مجموعه جارچی

مجموعه JARCHIAD یکی از بهترین شرکت ها در زمینه طراحی و ساخت مهر می باشد. البته خدمات این مجموعه فقط به طراحی و تولید مهر محدود نمی شود. بلکه مجموعه ما، جهت جلب رضایت مشتری، محصولات را به صورت مستقیم به فروش می رساند. فروش مهر به صورت مستقیم و بدون واسطه باعث بهره وری بیشتر مشتری و تولید کننده خواهد شد. برای مشاهده مهرهای مختلف تولید شده در مجموعه ما می توانید به آدرس www.jarchiad.com مراجعه کنید. همچنین اگر در مورد خرید مهر و قیمت آن سوالی داشتید می توانید از مشاوره رایگان مجموعه کمک بگیرید.

قیمت ساخت مهر در مجموعه ما با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. نوع مهر ساخته شده، طرح درج شده روی آن، ابعاد مهر، کیفیت متریال، خرید جزئی یا عمده و… از عواملی هستند که روی قیمت خرید محصول تاثیر می گذارند. البته مجموعه ما جهت جلب رضایت مشتری تلاش می کند تمامی محصولات خود را با نازل ترین قیمت ممکن عرضه کند. از این رو استقبال از مهرهای تولید شده در این مجموعه، روز به روز در حال افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *