دسته‌بندی نشده

تاثیر نشان سینه در تبلیغات و برندینگ

 

تاثیر نشان سینه در تبلیغات و برندینگ کاملا واضح است. آیا شما با آن آشنا هستید؟ نشان سینه یا بج سینه قطعه ای کوچک است که روی یقه کت و لبه آستین نصب می شود؛ اما تاثیرات مهمی بر تبلیغات و برندینگ دارد. این قطعه کوچک ابزار بزرگی برای معرفی هویت و برند یک شرکت یا سازمان است.

بج سینه چیست؟

 

بج سینه یا نشان سینه چیست؟

قبل از اینکه به بررسی تاثیر نشان سینه در تبلیغات و برندینگ بپردازیم خوب است تا در یک نگاه اجمالی ببینیم بج سینه چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ بج سینه قطعه ای فلزی یا پلاستیکی است که روی لباس نصب می شود. این قطعه دارای اطلاعات مربوط به شرکت یا سازمان است. به طور مثال بج سینه یا اتیکت بیمارستان شامل نام و نام خانوادگی، سِمَت پرسنل و نام بیمارستان است. به همین ترتیب پرسنل بانک یا ارگان های دولتی و غیر دولتی برای هماهنگی بهتر اعضای تیم، بج سینه را روی لباس خود نصب می کنند. بج سینه کاربردهای بسیار زیادی دارد.

تاثیر نشان سینه در تبلیغات و برندینگ

بج سینه تاثیرات فراوانی بر تبلیغات و برندینگ دارد. به همین علت است که امروزه اکثر ارگان ها و سازمان ها از این نشان برای یکپارچگی اعضای تیم و پرسنل خود استفاده می کنند. در ادامه شما را با تاثیرات بج سینه در تبلیغات و برندینگ آشنا می کنیم.

کمک به افزایش تعهد نیروی انسانی

اولین و مهمترین تاثیر نشان سینه در تبلیغات و برندینگ این است که به افزایش تعهد نیروی انسانی در برابر برند و یا سازمان کمک زیادی می کند. زمانی که بج سینه روی لباس کارکنان و پرسنل یک مجموعه نصب باشد، قطعا آنها با تعهد و وفاداری بیشتری نسبت به برند فعالیت می کنند و خودشان را عضو مهمی از این تیم می دانند.

اتیکت پرسنلی

افزایش اعتبار بصری

زمانی که بج سینه روی لباس کارکنان نصب باشد، اعتبار بصری برند در جلسات و کنفرانس ها بالا می رود. این موضوع بر ذهن و اندیشه مخاطب به شدت تاثیرگذار است.

نوعی ابزار تبلیغاتی

تاثیر نشان سینه در تبلیغات و برندینگ به وضوح آشکار است. بج سینه نوعی ابزار تبلیغاتی است که به هویت بخشی برند و ایجاد تصویر کلی لوگو یا نشان تجاری در ذهن مخاطب کمک زیادی می کند.

کمک به برندسازی

بج سینه یا نشان سینه مانند کارت ویزیت و تابلوی تبلیغاتی است. در حال حاضر اگر شما لوگوی پپسی یا کوکاکولا را در هر قالب و فرمتی ببینید، می شناسید. آیا می دانید علتش چیست؟ تصویر و لوگوی این برند به دلیل تکرارهای زیاد، در ذهن شما به خوبی حک شده است. بنابراین نیازی به توجه کردن به جزییات آن ندارید و با یک دید کلی نام تجاری برند را متوجه می شوید. اگر برای کسب و کار خود تبلیغات دارید، باید بدانید که استفاده از بج سینه برای برندسازی بی تاثیر نیست. حتما از این فرصت برای ثبت تصویر و لوگوی برندتان در ذهن مخاطب استفاده کنید.

کمک به شناسایی بهتر کارمندان

یکی دیگر از تاثیر نشان سینه در تبلیغات و برندینگ کمک به شناسایی بهتر کارمندان است. زمانی که همایش یا کنفرانسی برگزار می شود، کارمندان و پرسنل یک شرکت یا سازمان که بج سینه دارند، به خوبی از دیگران متمایز می شوند و دیگران آنها را می شناسند.

تاثیرات نشان سینه بر عملکرد کارمندان و پرسنل

به تاثیر نشان سینه در تبلیغات و برندینگ اشاره داشتیم. آیا می دانید این نشان فلزی کوچک چه تاثیری بر عملکرد کارمندان و کارکنان یک شرکت یا سازمان دارد؟ در حقیقت اتیکت پرسنلی که روی آن عنوان شغلی درج شده باشد، به کارمندان حس تعلق را القا می کند. این نشان سینه باعث می شود تا کارکنان یک مجموعه به صورت تیمی و یکپارچه با یکدیگر همکاری کنند و به خوبی با هم تعامل داشته باشند. از طرفی مسئولیت های آنها روی اتیکت پرسنلی درج می شود و این موضوع باعث ایجاد فرصتی مناسب برای گفتگو می شود.

کلام آخر

در این بخش شما را با تاثیر نشان سینه در تبلیغات و برندینگ آشنا کردیم. لازم است تا بدانید استفاده از اتیکت پرسنلی برای کسب و کار و یا شرکت شما مزایای بسیار زیادی دارد. در صورتی که بخواهید در ذهن مشتریان و مخاطبان ماندگار شوید، باید از ابزارهای مختلف تبلیغاتی استفاده کنید. اتیکت پرسنلی، بج سینه یا نشان سینه یکی از این ابزارهای کارآمد تبلیغاتی است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *