ساخت مهر

بررسی کاربردهای خرید مهر در انواع مختلف

خرید مهر

یکی از ساده ترین و در عین حال قدیمی ترین گزینه های خرید مهر، مهرهای ژله ای هستند. مهرهای ژله ای از ورق های ژلاتینی ساخته شده اند. روی سطح این ورق های ژلاتینی برجستگی ها و فرو رفتگی هایی مشاهده می شود که در اثر حرارت دستگاه چاپ ایجاد شده اند. با قرار دادن این قسمت از مهر ژله ای داخل جوهر یا استامپ، می توان نقش حک شده روی آن را به کاغذ منتقل کرد. امروزه بسیاری از افراد از خرید این نوع مهر استقبال می کنند. در ادامه ویژگی ها و کاربردهای این نوع مهر را برای شما شرح می دهیم.

خرید مهر ژله ای

  • خرید مهر ژله ای به کسانی توصیه می شود که نمی خواهند هزینه زیادی برای ساخت مهر بپردازند. مهرهای ژله ای با توجه به ساختار ساده ای که دارند از قیمت هایی به صرفه و ارزان برخورداند. بنابراین اگر می خواهید با هزینه ای کم به یک مهر خوب و با کیفیت دست پیدا کنید، می توانید از مهرهای ژله ای استفاده کنید.
  • در خرید مهر ژله ای باید نکاتی را در نظر بگیرید. برای مثال این مهر به استامپ یا جوهر نیاز دارد. پس در کنار خرید مهر باید یک استامپ یا جوهر مخصوص مهر نیز خریداری نمایید.
  • از مهرهای ژله ای بیشتر در مشاغل عمومی و غیر حساس استفاده می شود. بازاری ها، افراد شاغل در شرکت های غیر معمولی، بازاری ها و… به عنوان بهترین گزینه برای استفاده از این نوع مهر به شمار می روند.

خرید مهر لیزری

خرید مهر لیزری نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که با استقبال خوبی مواجه است. مهرهای لیزری بیشتر توسط وکلا، پزشکان و… مورد استفاده قرار می گیرند. در ساخت این نوع مهر از پلیمرهای لیزری استفاده می شود. نکته جالب در مورد این مهرها این است که نیازی به جوهر و استامپ به صورت جداگانه ندارند. بنابراین استفاده از آن ها راحت تر بوده و با دردسر کمتری همراه است. این مهرها با توجه به خصوصیات و مزایایی که دارند، نسبت به مهرهای ژله ای کمی گران تر هستند.

خرید مهرهای برجسته

از دیگر انواع مهر می توان به مهرهای برجسته اشاره کرد. مهرهای برجسته از بهترین و با کیفیت ترین نمونه محصولات تولید شده در دنیا هستند. این مهر به صورت دو کفی رو به روی هم تولید می شود. یک بخش دارای برجستگی و بخش دیگر دارای فرورفتگی است. این دو کفی در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و به وسیله یک اهرم به یکدیگر چفت می شوند. چفت شدن این دو بخش باعث ایجاد یک طرح برجسته روی کاغذ می شود. برای تولید مهرهای برجسته معمولا از متریال های با کیفیتی مانند چدن استفاده می شود. از این رو قیمت این محصولات کمی بالاتر است. در ادامه ویژگی های مختلف این محصول را برای شما شرح می دهیم.

  • خرید مهر برجسته با امنیت زیادی همراه است. این نوع مهر به راحتی قابل جعل شدن نیست. بنابراین بهتر است از آن در ادارات دولتی و رسمی، محضرها، دفاتر ثبت اسناد و املاک و… استفاده شود.
  • خرید مهر برجسته معمولا با هزینه های بیشتر برای مخاطبان همراه است. بنابراین بهتر است در صورت لزوم و حساس بودن کار از این مهر استفاده نمایید.

خرید مهر ارزان از مجموعه جارچی

مجموعه JARCHIAD یکی از بهترین شرکت هایی است که در زمینه تولید و ساخت انواع مهر و فروش آن فعالیت می کند. برای مشاهده مهرهای تولید شده در این مجموعه به آدرس jarchiad.com مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

خرید مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *