بج سینه

انواع بج سینه و معرفی و ساخت آن

انواع بج سینه

معرفی انواع بج سینه

بج سینه شی کوچکی است که به عنوان نمادی از ارگان ها و شرکت ها استفاده می شود. برای ساخت  Badge سازندگان از لوگوی شرکت الهام می گیرند. این محصول با نام هایی مانند بژ سینه، گل سینه، مدال سینه، نشان سینه و … نیز شناخته می شود. بج روی لباس افراد سوار شده و به نوعی موجب شناسایی آن ها خواهد شد. وجود نشان سینه تیپ مردان و زنان را در محیط های کاری تکمیل می کند.

ساخت بج سینه

برای طراحی و ساخت بج سینه طراحان موسسه جارچی با توجه به نظر مخاطب و مهارت و تجربه های خود بهترین گزینه ممکن را پیشنهاد می دهند. بج ابزاری است که  جایگاه شغلی افراد در محل کار را معرفی می کند. طرح بج ترکیبی از لوگو، اسم شرکت و اسم محصولات شرکت است. با نصب بج سینه ارتباطی بین کارمند و لوگوی شرکت برقرار می شود.  بج سینه در دسته تبلیغات صامت قرار می گیرد و قیمت مناسبی دارد.

انواع بج سینه

بج سینه به طور کلی به دو دسته فلزی و غیر فلزی تقسیم می شود. این محصول یا به صورت الکتروفورتیک آبکاری می شود یا دارای آبکاری طلا می باشد. برای ساخت بج از مواد اولیه مختلفی مانند مولتی استایل، برنج، آلومینیوم، پلکسی گلاس، استیل و بج های سربی و ریخته گری استفاده می شود.

انواع بج سینه

انواع بج سینه

بج مولتی استایل

زمینه بج تبلیغاتی که با مولتی استایل ساخته می شود، از ABS تشکیل شده است. روی بج آبکاری فلز یا رنگ فلز به کار می رود. این نوع نشان سینه وزن سبکی دارد.  برای ساخت این محصول باید زمینه مشکی با نوشته طلایی یا زمینه فلزی با نوشته مشکی داشته باشیم. این مسئله یکی از معایب بج مولتی استایل است. این بج با سرعت بالایی تولید می شود. معمولا وقتی زمان آماده سازی محدود باشد متریال مولتی استایل مورد استفاده قرار می گیرد. روی این نوع بج با کمک دستگاه لیزر لوگو مورد نظر حک می شود.

بج سینه استیل

برش این نوع بج سینه کمی دشوار می باشد. توصیه می شود برای بج هایی که نیاز به دور برش دارند از متریال برنج استفاده کنید. رنگ این نوع بج کاملا ثابت می باشد و به وسیله سوزن متصل می شود.

بج  ریخته گری

این نوع بج به صورت عمده تولید می شود و برای تیراژهای بالا کاربرد دارد. برای بج هایی که نیاز به برجسته بودن دارند، از مواد اولیه سربی استفاده می شود.  برای ساخت تمامی مدال ها و بج های نظامی به دلیل این که طرح ثابتی دارند، از سرب ریخته گری استفاده می شود.

بج آلومینیوم

به دلیل داشتن ظاهر زیبا بسیاری از شرکت ها سفارش ساخت بج آلومینیومی را می دهند. به کسانی که به جزئیات اهمیت زیادی می دهند، توصیه می شود از بج های آلومینیومی با روکش پلی استر استفاده کنند. سرعت تولید این نوع بج بالاست. ماندگاری مناسبی دارد و بسیار شیک و امروزی می باشد.

انواع بج سینه

انواع بج سینه

بج سینه برنجی

اکثر بج های سینه با متریال برنج ساخته می شوند. بج سینه برنجی به صورت مات و براق طراحی می شود. امکان رنگ کردن آن وجود دارد و به راحتی می توان این بج را با آب طلا، آب نیکل، آب سیلور و… آبکاری کرد. برنج جنس نرم و خشکی دارد به همین دلیل به راحتی برش می خورد.

طراحی انواع بج سینه

طراحان موسسه جارچی با توجه به درخواست و نیاز های مخاطب اقدام به ساخت محصول نموده و برای شروع طرح اولیه را جهت تایید ارسال می کنند. پس از تایید مخاطب پروسه ساخت بج سینه آغاز می شود. بج هایی که قرار است روی سینه نصب شوند، به شکل مستطیل و در یک قاب و کاور طراحی می شوند. برش بج مستطیلی با استفاده از لیزر، اره مویی و حتی قالب انجام می شود.

استفاده از نشان سینه با روش های مختلف

می توان بج سینه را به یک حلقه متصل کرد. استفاده از بج به شکل حلقه توجه همگان را جلب می کند.

می توانید با اتصال یک زنجیر به بج، یک آویز جذاب داشته باشید. ترکیب فلزات مختلف همیشه ایده خوبی بنظر می رسد.

بعضی از افراد به خصوص آقایان بج را به کمربند خود متصل می کنند. این کار ظاهری مجلل به پوشش شما می دهد.

از انواع بج می توان در نقاط مختلف لباس استفاده کرد. در این صورت بهتر است اکسسوری های دیگر را حذف کنید.

می توان بج سینه را به دسته کلید متصل کرد.

انواع بج سینه

بج تبلیغاتی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *