ساخت تندیس

ساخت تندیس فلزی

ساخت تندیس فلزی

یکی از انواع تندیس های موسسه جارچی تندیس فلزی و حجمی می باشد. این نوع تندیس در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته می شود. ساخت تندیس فلزی با روش ریخته گری و به صورت سه بعدی امکان پذیر است. برای ساخت این نوع تندیس ها از سرب، برنج یا زاماک استفاده می شود. تندیس های فلزی نسبت به سایر تندیس ها سنگین تر هستند و در طرح های متنوعی عرضه می شوند. معمولا از تندیس فلزی به منظور تقدیر و قدردانی از مراکز مختلف یا اشخاص استفاده می شود. در اکثر رویداد های مهم کشوری، منطقه ای و استانی در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، ورزشی و… وجود این گونه تندیس ها لازم است.

موسسه تبلیغاتی جارچی سال هاست که در زمینه ساخت تندیس و لوح تقدیر یکی از بهترین هاست. این شرکت با وجود متخصصین و پرسنل حاذق و توانا، انواع تندیس سنگی، فلزی، پلکسی و کریستال را در طرح ها و ابعاد مختلف ارائه می کند. جهت دریافت مشاوره قبل از خرید می توانید با تیم پشتیبانی جارچی به صورت آنلاین یا تلفنی ارتباط برقرار کنید. تندیس های حجمی این مجموعه زیر نظر کارشناسان مجرب و با بهره گیری از بهترین تکنولوژی های روز ساخته می شوند.

ساخت تندیس

طراحی تندیس فلزی

با توجه به متریالی که برای ساخت تندیس فلزی به کار می رود، معمولا این تندیس ها وزن سنگینی دارند. می توان تندیس های فلزی را در اشکال و نماد های گوناگون مطابق با سلیقه و نظر مشتری طراحی و تولید کرد. کیفیت مواد اولیه استفاده شده یکی از مهم ترین مراحل طراحی تندیس فلزی می باشد. موسسه جارچی از مرغوب ترین مواد اولیه و پیشرفته ترین دستگاه ها جهت ساخت و عرضه انواع تندیس، استفاده می کند. این نوع تندیس ها معمولا از جنس طلا، نقره، آلومینیوم، برنج، مس، استیل و… می باشند که با توجه به فلز استفاده شده میزان مقاومت و ماندگاری تندیس، تعیین می گردد.

برای ساخت تندیس فلزی ابتدا طرح مورد نظر در نرم افزار های مخصوص طراحی آماده می گردد. پس از تایید نهایی مشتری، با استفاده از تکنیک های ریخته گری و قالب گیری و در نهایت با کمک دستگاه های مخصوص برش لیزری فلزات، یک تندیس ارزشمند و جذاب تولید می شود. باید توجه داشت که رخ نمایی و جلوگری یکی از مهم ترین ویژگی های تندیس های فلزی است. به همین علت در ساختار آن ها از موادی استفاده می شود که بازتابی جذاب و گیرا داشته باشد. برای نمونه آبکاری قسمت های مختلف تندیس با استفاده از روکش طلا و نقره، موجب جلای کار و چشم نوازی تندیس خواهد شد.

ساخت تندیس لوگو

قیمت تندیس فلزی

قیمت تندیس فلزی به چندین عامل مهم بستگی دارد. اولین مورد که نقش مهمی در قیمت تندیس ایفا می کند؛ طرح و مدل آن است. هر چه طرح درخواستی پیچیده تر باشد، قیمت تندیس هم بالاتر خواهد رفت. زیرا برای ساخت تندیس با طرح های پیچیده زمان و انرژی بیشتری صرف می شود. مواد اولیه و جنس فلزات به کار رفته دومین مورد است. به عنوان مثال اگر برای ساخت تندیسی از برنج استفاده شود، نسبت به یک تندیس سربی قیمت بیشتری خواهد داشت. تیراژ ساخت تندیس یکی از دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت نهایی است. هر چه تعداد سفارش تندیس بالاتر برود مسلما قیمت پایانی هم افت پیدا خواهد کرد.

اعتبار بخشی تندیس حجمی به یک رویداد

سفارش و ساخت تندیس های حجمی و فلزی علیرغم هزینه بیشتر، محبوب و رایج است. انتخاب تندیس حجمی به این معناست که شما بیشترین حق انتخاب و انعطاف را برای طرح نهایی خواهید داشت. به همین سبب برگزار کنندگان همایش ها و مراسمات مختلف از این نوع تندیس استقبال می کنند. امکان ساخت تندیس لوگو، چهره، نماد و… با استفاده از فلزات وجود دارد. قدرت اختیار بالایی که این نوع تندیس در اختیار سفارش دهندگان می گذارد؛ موجب شده تا آن ها بتوانند به راحتی و مطابق با سلیقه خود و با توجه به نوع رویداد، تندیس مدنظر خود را سفارش دهند.

از دیگر عواملی که باعث اعتبار بخشی تندیس های حجمی شده است، می توان به این مورد اشاره کرد که در مهم ترین مراسمات و رویداد های جهانی از این نوع تندیس استفاده می شود. قبل از سفارش ساخت تندیس فلزی، جالب است بدانید که قالب این نوع تندیس کاملا منحصر به فرد بوده و به صورت اختصاصی برای شما تولید می شود.

قیمت تندیس فلزی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *