بج سینه

بج سینه رنگی چیست؟

بج سینه رنگی چیست؟

بج سینه نوعی نماد کوچک است که جهت معرفی ادارات، سازمان ها و ارگان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر در نمایشگاه ها، سمینارها و شرکت هایی که قرار است کارمندان همه با یکدیگر هماهنگ باشند، کاربرد دارد. معمولا برای ساخت این محصول از پارچه، فلز، پلاستیک، چرم و… استفاده می شود. با مگنت یا به  وسیله یک سنجاق سوزنی به لباس وصل می شود. درواقع یک نوع هدیه ی تبلیغاتی ویژه و زیباست که با توجه به آرم و نام شرکت مشتری طراحی می شود. این محصول کاربرد بسیاری دارد و در شرکت های تجاری مختلف به منظور تکمیل پوشش سازمانی در رویداد ها و جلسات مهم و رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

مرسوم است که در نمایشگاه های معتبر پوشش کارمندان یکسان و رسمی باشد. سفارش بج سینه برای همه کارمندان، علاوه بر جنبه زیبایی اعتبار بیشتری به پوشش آن ها می بخشد. برای سفارش انواع بج سینه به صورت اختصاصی می توانید از موسسه معتبر جارچی کمک بگیرید. این اکسسوری جذاب با توجه به متریالی که برای ساختش استفاده می شود، ماندگاری بالایی دارد و یکبار مصرف نیست. بج سینه رنگی از جنس فلز ساخته می شود و برای زیبایی بیشتر رنگ روی طرح آن به کار رفته است. می توان بر روی این محصول از رنگ شرکتی خاص مشتری استفاده کرد. استفاده از رنگ تاثیر زیادی رو جذاب تر دیده شدن نشان سینه دارد.

خرید بج سینه

ساخت بج سینه

برای ساخت بج سینه فلزی از چهار متریال سرب، برنج، آلومینیوم و استیل استفاده می شود. ساخت بج سینه از جنس برنج گزینه محبوب و بسیار مناسبی است. زیرا برنج خاصیت درخشندگی دارد و موجب بالا رفتن کیفیت کار می شود. استفاده از خاصیت برنج در برندسازی تاثیر به سزایی دارد. بج سینه برنجی با داشتن جلوه ای زیبا موجب جلب توجه شده و به خوبی در ذهن افراد باقی می ماند. بج رنگی یکی از جذاب ترین نشان های سینه است. برای ساخت آن  ابتدا از روش اسید کاری استفاده می شود. سپس مگنت یا سوزن به بج می چسبانند و در نهایت آبکاری می شود. پس از آبکاری با توجه به سفارش مشتری رنگ می شود. به دلیل امکان استفاده از انواع رنگ های مختلف، این نوع نشان سینه تنوع زیادی دارد. موسسه جارچی آماده ارائه انواع بج سینه رنگی و فلزی در ابعاد و رنگ های متنوع، می باشد.

نشان سینه رنگی با توجه به ابعاد لوگوی مشتری، ممکن است دارای یک یا دو سوزن برای اتصال به لباس باشد. قسمت های رنگی بج دارای اندکی فرورفتگی هستند. زیرا هر دو رنگ متفاوت نمی توانند مماس با یکدیگر باشند و باید حداقل 0.5 میلیمتر بین آن ها فاصله وجود داشته باشد. رنگ هایی که روی بج سینه به کار می روند، به صورت دستی ترکیب می شوند. به همین علت رنگ نهایی با رنگ مانیتور اندکی متفاوت است. این محصول با مساحت حداکثر 7 سانتی متر مربع قابل سفارش است. اکثر افراد بج سینه را برای نمایش لوگو یا نشان مخصوص خود سفارش می دهند. در صورت تمایل به وجود متن یا عنوان در لوگوی سفارشی، خطوط به کار رفته در متن باید کمتر از 0.3 میلیمتر باشد.

ساخت بج سینه

کاربرد های بج رنگی

این نوع بج سینه به دلیل داشتن رنگ، ظاهر چشم نواز و شیکی دارد. وجود رنگ در این نشان سینه موجب شناسایی بهتر افراد می شود. برای معرفی لوگوی شرکت ها هم بسیار مناسب است. کیفیت بالایی دارد و به پروسه برندسازی و افزایش اعتبار سازمان ها، مراکز و شرکت های مختلف کمک شایانی می کند. در زمان طراحی و ساخت بج رنگی تلاش می شود که حداقل دو یا سه رنگ روی بج به کار رود. تعداد رنگ ها به سلیقه مشتریان باز می گردد اما به طور کلی انتخاب رنگ در ایجاد ظاهری جذاب بسیار تاثیرگذار است.

قیمت بج سینه

نشان سینه یا pin badge با عناوینی مثل گل سینه، اتیکت و سنجاق سینه نیز شناخته می شود. این محصول هویت بصری نهاد های مختلف را تثبیت می کند و برای تبلیغات بسیار مناسب است. قیمت بج سینه با توجه به جنس سفارش مشتری که می تواند پلاستیک، پلی استر یا انواع فلزی جات باشد، متغیر است. هزینه ای که برای طراحی و ساخت این محصول ارائه می کنید؛ نسبت به اعتباری که بدست خواهد آمد واقعا اندک و ناچیز است.

قیمت بج سینه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *