لوح تقدیر

قیمت ساخت لوح تقدیر شرکتی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت ساخت لوح تقدیر شرکتی

به طور کلی در قیمت ساخت لوح تقدیر شرکتی، عواملی مختلفی موثر واقع می شوند. از جمله ی این عوامل می توان به جنس لوح تقدیر، طرح های به کار رفته در آن، متن لوح تقدیر، نگهدارنده ی لوح تقدیر، شرکت سازنده، ابعاد، روش خرید، استفاده از طرح های آماده یا طرح های اختصاصی و … اشاره کرد.

عوامل موثر در قیمت ساخت لوح تقدیر شرکتی

گرچه شرکت تبلیغاتی جارچی به نشانی www.jarchiad.com آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان و ارائه ی مشاوره در زمینه ی ثبت سفارش می باشد، اما در ادامه به صورت اجمالی به شرح و بررسی موارد فوق خواهیم پرداخت.

قیمت ساخت لوح تقدیر شرکتی

 

عوامل موثر در قیمت لوح تقدیر و جنس آن

لوح های تقدیر را می توان از جنس هایی نظیر مقوا، چرم، چوب، سرامیک، کاشی، فلزاتی مانند سرب و برنج، پلکسی گلاس، شیشه، پارچه و یا ترکیبی از انواع این مواد با یکدیگر ساخت. با انتخاب هر یک از این مواد به عنوان متریال اولیه ی لوح تقدیر، قطعا در قیمت تمام شده ی لوح نیز تاثیر گذاشته و با تغییر مواد اولیه می توان هزینه های مربوطه را مدیریت کرد. به عنوان مثال کاملا بدیهی است که لوح های تقدیر فلزی بسیار گران تر از لوح های تقدیر مقوایی و کاغذی خواهند بود.

 

طرح های به کار رفته در لوح تقدیر و تاثیر آن ها در قیمت

طرح های به کار رفته در لوح تقدیر یکی از عوامل موثر در قیمت ساخت لوح تقدیر شرکتی می باشد. چرا که برای طراحی این شکل ها از نظر و تخصص افراد و مهندسین با تجربه ای بهره گرفته می شود و طرح های نو و پیچیده تر قطعا قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. البته توجه داشته باشید که استفاده از طرح های آماده بسیار مقرون به صرفه تر از طرح های اختصاصی و سفارشی می باشد. هر چه طرح ها زیباتر بوده و از ظرافت بیشتری بهره مند باشند، قیمت بیشتری خواهند داشت. استفاده از رنگ آمیزی های متنوع نیز به قیمت لوح خواهد افزود.

 

متن لوح تقدیر و تاثیر آن در قیمت لوح تقدیر

این متن ها نیز توسط نویسندگان و فعالان ماهر این حوزه نوشته می شوند. لذا با افزایش متن و اختصاصی شدن آن، قیمت لوح افزایش می یابد.

 

ابعاد لوح تقدیر و تاثیر آن در قیمت

لوح های تقدیر را می توان در ابعاد مختلفی تولید کرد. گرچه بعضی اندازه ها برای این گونه مصارف متداول تر هستند، اما اندازه در قیمت تمام شده ی لوح تاثیر مستقیم دارد. چرا که با افزایش ابعاد آن، متریال اولیه  ی آن افزایش یافته و قیمت هم افزایش می یابد.

تاریخچه ی لوح تقدیر به چه زمانی باز می گردد؟

نگهدارنده ی لوح تقدیر و تاثیر آن در قیمت ساخت لوح تقدیر شرکتی

به منظور زیباتر شدن و حفاظت از لوح های تقدیر، علاوه بر خود لوح، بخشی تحت عنوان نگهدارنده نیز برای آن ها قابل تعبیه خواهد بود. این بخش قابلیت اجرا در ابعاد و جنس های مختلفی دارد. لذا با توجه به اندازه و جنس آن، قیمت متفاوتی خواهد داشت. مستقیم بودن رابطه ی ابعاد با قیمت که کاملا واضح است و اما در مورد جنس نگهدارنده، قیمت های مختلفی ارائه می شود. مثلا اگر نگهدارنده از جنس پارچه ای با روکش مخمل باشد، قطعا قیمتی بالاتر از نگهدارنده های کاغذی خواهد داشت، هر چند که محافظی قوی تر و در عین حال زیباتر می باشد.

 

شرکت سازنده چه تاثیری در قیمت لوح تقدیر خواهد داشت؟

به طور کلی در صورتی که طراحی و ساخت لوح تقدیر یا هر محصول دیگری را به عهده ی شرکت های معتبر بسپارید، قطعا با قیمت های بیشتری نسبت به تولیدکنندگان عادی مواجه خواهید بود. اما این اختلاف قیمت ناشی از ظرافت ها و حساسیت هایی است که شرکت های معتبر در حفظ اصل کیفیت در همه ی مراحل طراحی تا ساخت محصولات خود به خرج می دهند. این شرکت ها از نیروهای انسانی ماهر و با تجربه ای استفاده کرده و مشاوره های دقیقی به مشتری ارائه می دهند. در ضمن از دستگاه ها و ماشین آلات با کیفیت تری نیز استفاده می کنند که مجموعه ی این عوامل با یکدیگر، ثمره ای در سطح کیفی بسیار بالا خواهد داشت. هنگام انتخاب شرکت سازنده، نام شرکت جارچی به نشانی www.jarchiad.com  را فراموش نکنید.

 

روش خرید و تاثیر آن در قیمت لوح تقدیر شرکتی

روش خرید نیز در قیمت تمام شده ی هر سفارشی موثر می باشد. بدین ترتیب که شما هنگام خرید باید تحقیقات میدانی خود را کامل کرده و پس از مقایسه ی آن ها، سفارش خود را در شرکتی معتبر با قیمت واقعی به ثبت برسانید. در غیر این صورت ممکن است ندانسته هزینه های اضافی و گزافی را متحمل شوید.

لازم به ذکر است که خرید و ثبت سفارش به صورت اینترنتی نیز در کاهش چشم گیر هزینه های شما موثر خواهد بود. علاوه بر آن در صرف زمان نیز صرفه جویی خواهد کرد و مانع از تلف شدن زمان ارزشمند شما خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *