ساخت تندیس

ساخت تندیس کریستال

ساخت تندیس کریستال

زمانی که به برگزاری یک رویداد یا مراسم بزرگ مانند بزرگداشت یا شناخت یک دستاورد نزدیک می شویم، انتخاب های زیادی برای ارائه و تقدیر وجود دارد. تندیس شیشه ای یکی از گزینه های رایج و بسیار محبوب است. ساخت تندیس کریستالی متناسب با موضوع تقدیر یا یادآوری دستاورد ها می تواند به صورت کلاسیک یا مدرن انجام شود. بالا بودن کیفیت و شفافیت شیشه جلوه ی خاصی به کار می بخشد و موجب می شود تا تندیس شیشه ای جذاب و رویایی بنظر برسد. نمای سورئال تندیس کریستالی، به دلیل تابش نور به رنگ های المان های شیشه ای اتفاق می افتد.

سفارش ساخت تندیس کریستال به دلیل جذابیت بالایی که از دید مخاطب دارد، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. المان های تندیس شیشه ای از نظر اندازه، طرح و رنگ بسیار متنوع هستند. شما می توانید با توجه به نیاز خود انواع تندیس های سنتی، مدرن، انتزاعی، معاصر و… را به موسسه جارچی سفارش دهید. تندیس کریستال از ظرافت بالایی برخوردار است و طرح های روی تندیس به صورت چاپی ایجاد می شوند به همین علت محدودیتی برای اجرای طرح های مختلف وجود ندارد. این نوع تندیس ها برای حکاکی متن و چاپ چهره بسیار مناسب هستند. امروزه بسیاری از موسسه ها و مراکز معتبر در همایش ها و جشن های خود، از تندیس شیشه ای برای بزرگداشت و تقدیر و قدردانی استفاده می کنند.

ساخت تندیس کریستال

ساخت تندیس

تندیس های کریستال می توانند به صورت سه بعدی ساخته شوند و حکاکی های داخل تندیس می تواند در اشکال مختلف مثلث، مستطیل، مربع و دایره ایجاد شود. تندیس شیشه ای توسط موسسه جارچی با بالاترین کیفیت ممکن ساخته می شود و به شدت مشتری پسند است. حکاکی روی تندیس شیشه ای با استفاده از لیزر سه بعدی انجام می شود. ساخت تندیس کریستال در شرکت جارچی زیر نظر متخصصان توانا و کارشناسان خبره صورت می گیرد.

نحوه ساخت تندیس کریستالی

ساخت تندیس کریستالی با دیگر تندیس ها، تفاوت قابل توجهی دارد. برای ساخت این نوع تندیس از متریال آماده و واردتی استفاده می شود. در واقع قالب های آماده برای ساخت تندیس کریستال وارد کشور شده، سپس پروسه حکاکی و طراحی روی آن ها انجام می شود. دو مورد از بهترین ویژگی های تندیس کریستالی خاصیت چاپ سه بعدی و امکان حک لیزری می باشد. در صورتی که مشتری تمایل به چاپ تصویر بر روی تندیس داشته باشد، ابتدا باید لبه های تیز و برنده تندیس به خوبی برشکاری شده و از بین بروند. همچنین قالب آماده تندیس شیشه ای باید دارای یک سطح کاملا صیقلی با درخشندگی بالا باشد.

در صورتی که پایه تندیس به بدنه آن متصل باشد، محدودیت هایی برای چاپ سه بعدی به وجود خواهد آمد. به همین علت بهتر است برای ساخت تندیس کریستال، بدنه و پایه آن به صورت مجزا تهیه شود. قالب مدنظر باید دارای کیفیت بالایی باشد تا تصویر یا متن درخواستی مشتری به صورت واضح دیده شود. با توجه به این که کیفیت طراحی، ساخت و چاپ شرکت های مختلف با یکدیگر متفاوت است، بهتر است است سفارش ساخت تندیس مورد نظر خود را به یک مجموعه معتبر مانند موسسه جارچی بسپارید.

مزایای استفاده از تندیس کریستال

تندیس شیشه ای دارای مقاومت و ماندگاری بالایی می باشد. بنابراین پیام تبلیغاتی هر شرکتی که این نوع تندیس را سفارش دهد، به مدت طولانی زنده خواهد ماند. حکاکی سه بعدی در داخل این نوع تندیس ها امکان پیاده سازی ایده های خلاقانه فراوانی را فراهم می کند. بسیاری از شرکت ها به عنوان یک هدیه جذاب و به یادماندنی، حکاکی سه بعدی آرم شرکت خود را سفارش می دهند. هدایای شیشه ای زیبا و با کلاسی مانند تندیس کریستال موجب ایجاد نگاهی حرفه ای به رویداد های شرکت های مختلف می شود.

سفارش ساخت تندیس کریستال به منظور شفاف سازی چهره شرکت ها انجام می شود. زیرا این تندیس ها محکم، شفاف، جامد و واضح هستند. در نهایت به خوبی شهرت یک برند را به رخ می کشند. بسیاری از افراد تندیس شیشه ای را به این علت انتخاب می کنند چون فضای بیشتر و مناسب تری برای حک کردن پیام های تبلیغاتی دارد. جالب است بدانید از دیدگاه روانشناسی شیشه تاثیر مثبتی روی ذهن مشتریان می گذارد. در واقع یک تصویر مدرن و خلاق از برند شما در ذهن آن ها شکل می گیرد.

قیمت تندیس کریستالی

قیمت تندیس کریستالی بیشتر به حجم قالب تندیس و اندازه آن باز می گردد. با توجه به این که متریال اصلی تندیس کریستالی، واردتی است؛ نوسانات بازار ارز تاثیر زیادی روی قیمت تندیس می گذارد. از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت می توان به نوع چاپ که ممکن است حکاکی یا چاپ تصویر باشد، اشاره کرد. توجه داشته باشید که هر چه تیراژ سفارش بالاتر برود، هزینه های شما نیز کاهش خواهد یافت.

ساخت تندیس کریستال

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *