بج سینه

صفر تا صد طراحی و ساخت نشان سینه

نشان سینه

ههمان طور که گفتیم ساخت نشان سینه در انواع و نمونه های مختلفی انجام می شود. نشان ها را می توان از جنبه های مختلفی دسته بندی کرد. برای مثال نشان های تبلیغاتی به نشان هایی گفته می شود که برای تبلیغات برندی خاص مورد استفاده قرار می گیرند. اگر لباس های رسمی با برندهای معتبر را دیده باشید، حتما در قسمت سینه این محصولات اتیکت هایی مشاهده کرده اید. به این اتیکت ها نشان سینه تبلیغاتی گفته می شود. این نشان ها معمولا شامل لوگو یا نام شرکت تولید کننده لباس هستند.

انواع ساخت نشان سینه و ویژگی های هر یک

گاهی ساخت نشان سینه، برای اطلاع پیدا کردن از نام و یا یک رتبه سازمانی طراحی می شود. به این نشان ها نشان سازمانی یا اداری می گویند. البته نشان های سینه از جنبه های دیگری نیز مورد دسته بندی قرار می گیرند. متریال ساخت نشان، به عنوان یکی از راه های دسته بندی این محصولات شناخته می شود. نشان های سینه از این نظر به چند دسته مختلف اعم از فلزی، چوبی، رزین، پلاستیکی و… تقسیم می شوند. در ادامه کاربرد هر یک را بررسی می کنیم:

نشان سینه
ساخت نشان سینه

  • برای ساخت نشان های تبلیغاتی معمولا از متریال فلز استفاده می شود. این نشان ها معمولا برای تبلیغات برندهای معتبر و شناخته شده روی لباس درج می شوند بنابراین باید دارای زیبایی و جذابیت زیادی باشند. به همین دلیل از فلزهای با کیفیت برای ساخت این نشان ها استفاده می شود. این نشان ها معمولا به وسیله نقره یا طلا آبکاری می شوند.
  • برای ساخت بج سین سازمانی معمولا از پلکسی گلس یا چوب استفاده می شود. این نشان ها معمولا شامل نوشته هایی با مضمون نام پرسنل و رده سازمانی آن ها هستند. این نشان ها در کنار کیفیت بالا، دوام خوب و زیبایی، معمولا با قیمت های مناسبی به فروش می رسند.

راه های خرید و ساخت بج سینه ارزان

بسیاری از افراد به دنبال ساخت نشان سینه ( بج سینه ) ارزان هستند. حال چطور می توانیم به محصولات ارزان و با کیفیت دست پیدا کنیم؟ باید بدانید که در تعیین قیمت نشان سینه، عوامل مختلفی دخالت دارند. متریال به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت به شمار می رود. بنابراین برای ساخت نشان سینه با قیمت پایین می توانید متریال های ارزان تری را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که انتخاب متریال، با نظر مشتری انجام می شود.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت ساخت نشان سینه می توان به نوع سفارش محصول اشاره کرد. معمولا شرکت های تولید کننده نشان، در ازای فروش عمده تخفیف خوبی به شما می دهند. به علاوه با خرید مستقیم از شرکت های تولید کننده می توانید دست واسطه را کوتاه کرده و هزینه خرید کالا را تا حد زیادی کاهش دهید.

ساخت بج سینه در مجموعه جارچی با دقت و ظرافت بالایی انجام می شود. این مجموعه برای تولید محصولات خود از بهترین مواد و دستگاه ها استفاده می کند. طراحی روی نشان نیز به عهده یک تیم طراحی کاربلد است. برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه و اطلاع از قیمت محصولات می توانید به آدرس jarchiad.com  مراجعه نمایید.

خلاصه و جمع بندی

در این مقاله ابتدا در مورد کاربردهای ساخت نشان سینه توضیحاتی دادیم. سپس انواع مختلف این نشان ها را به شما عزیزان معرفی کرده و ویژگی های این محصولات را برای شما شرح دادیم. در ادامه به بررسی قیمت این نشان ها و راه های خرید آن ها پرداختیم. همچنین راه خرید محصولات ارزان را به شما یاد دادیم. امید است اطلاعات ذکر شده، شما مخاطبان عزیز را با ساخت نشان  های سینه و قیمت این محصولات آشنا کرده باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *