ساخت مدال

ساخت مدال ورزشی

ساخت مدال ورزشی

برخی از مدال ها در مسابقات و مراسم های مربوط به رشته های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند. ساخت مدال ورزشی اهمیت فراوانی از لحاظ مادی و معنوی دارد. این مدال با نام های دیگری مانند مدال قهرمانی، مدالیون، مدال افتخار و… نیز شناخته می شود. ساخت مدال ورزشی در ابعاد و مدل های مختلف صورت می گیرد. مدال های ورزشی به ترتیب مقاومت از جنس طلا، نقره و برنز هستند. این مدال ها به برندگان مسابقات ورزشی یا حتی غیر ورزشی اهدا می شوند. به طور کلی مدال به برگزیدگان رشته های هنری، علمی، ورزشی و… تعلق می گیرد. با توجه به سفارش مشتری روی مدال ها نشان یا نماد جشنواره، مسابقات و سازمان ها نقش می بندد. مدال ها یادبودهای ارزشمندی هستند که در دو مدل جعبه ای و گردن آویز ارائه می شوند.

قیمت مدال ورزشی

قیمت مدال ورزشی به موارد بسیاری مانند نوع آبکاری، فوری بودن یا نبودن سفارش، طرح مدال، تعداد رنگ های مورد استفاده، متریال به کار رفته، اندازه و ابعاد مدال بستگی دارد. برای تعیین دقیق قیمت می توانید از طریق ایمیل یا تلفن از کارشناسان جارچی کمک بگیرید.

فروش مدال ورزشی

خرید و سفارش ساخت مدال ورزشی در چند مرحله انجام می شود. در مرحله اول طرح مورد نظر مطابق سلیقه مشتری طراحی می شود. در صورتی که مشتری ایده ی مشخصی نداشته باشد، طراحان و گرافیست های جارچی چندین طرح پیشنهادی ارائه می کنند. در مرحله بعدی کارشناسان با توجه به طرح نهایی هزینه ساخت مدال را به شما اعلام می کنند. پس از تایید هزینه توسط کاربر، مدال وارد مرحله ساخت می شود. بعد از آماده شدن سفارش کارشناسان با مشتری تماس گرفته و در صورت تمایل سفارش از طریق پیک ارسال می شود.

ساخت مدال

ریشه مدال ورزشی به کجا باز می گردد؟

استفاده و ساخت مدال های ورزشی قدمت زیادی دارد. در واقع استفاده از این مدال به هزاران سال قبل باز می گردد. در مسابقات ورزشی جهانی اغلب به برندگان هدایای معنوی تقدیم می شد. اما این هدایا انگیزه قهرمانان را تقویت نمی کرد. به همین سبب هدایای مادی گسترش پیدا کردند. در نتیجه برندگان مسابقه هم مورد تشویق قرار می گرفتند، هم از لحاظ مادی رشد می کردند. با گذشت زمان روی مدال ها تصاویر زیبایی توسط طراحان ایجاد شد. امروزه انواع مدال ورزشی در نهاد ها و در میان مردم مورد استفاده قرار می گیرد.

در ابتدا کلمه ی نشان یا مدال به معنای درجه نظامی افراد ارتشی در میان مردم دلالت داشت. در سده 18 میلادی از مدال برای هدیه دادن به منتخبین علمی و هنرمندان استفاده می شد. در سال های اخیر بسیاری از سازمان های علمی، ورزشی، هنری و فرهنگی ملل متحد، مدال های گوناگونی را به صورت مناسبتی یا در بازه های زمانی مشخص شده، به افراد اهدا می کنند.

مدال جایزه نوبل و مدال طلای کنگره جزو معدود مدال هایی هستند که از طلای خالص تشکیل شده اند. مدال های جایزه نوبل از 18 قیراط الکتروم به همراه 24 قیراط طلا ساخته می شوند.

ساخت مدال ورزشی و انواع آن

تقدیر و تشکر از ورزشکاران با پیدایش و ساخت مدال ها رنگ و بوی تازه ای به خود گرفت. جا به جایی مدال ورزشی آسان است و به دلیل ارزش مادی همواره مورد توجه افراد قرار می گیرد. مدال های ورزشی به سه دسته مدال طلا، نقره و برنز تقسیم می شوند.

قیمت مدال ورزشی

ساخت مدال طلای ورزشی

مدال طلا به کسانی اهدا می شود که به بالاترین دستاورد ممکن می رسند. برای ساخت این نشان، فلز طلا مورد استفاده قرار می گیرد. طلای مورد استفاده برای ساخت مدال، به صورت یک روکش بر روی بدنه مدال یا به صورت آلیاژی مخلوط با فلز اصلی، مورد استفاده قرار می گیرد.

مدال نقره ورزشی

برای ساخت نشان نقره از آلیاژ فلز اصلی به همراه روکشی از جنس نقره یا مقداری نقره استفاده می شود. این مدال به نفر دوم مسابقات تعلق می گیرد. مدال نقره در مسابقات ورزشی یا غیر ورزشی کاربرد دارد.

ساخت مدال برنز ورزشی

نشان برنز به سومین برنده در رقابت های ورزشی یا غیر ورزشی مختلف تعلق می گیرد. اولین بار در المپیک سال 1904 به نفر سوم این مدال اهدا شد.

شما می توانید برای بیان هر گونه پرسشی در مورد ساخت انواع مدال، طرح دلخواه و جنس آن با تیم پشتیبانی موسسه جارچی تماس بگیرید.

فروش مدال ورزشی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *