لوح تقدیر

ساخت لوح تقدیر مختلف

این لوح حکم یک تقدیرنامه شکیل و زیبا را دارد، به طور کلی در مراسمات مختلف اعم از همایش ها، سمینارها، مسابقات، جشنواره ها و… در مدل های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت لوح تقدیر با هدف قدردانی از کارمندان و مشتریان ارگان های مختلف انجام می شود. این لوح به مناسبت های مختلف مانند ارتقا سمت شغلی، رسیدن به یک دستاورد ارزشمند و کسب مقام اهدا می شود. طراحی و ساخت لوح تقدیر با توجه به المان های شرکت ها و جشنواره ها، لوگو و متن تقدیرنامه انجام می شود. در لوح تقدیر نوشته ای کوتاه جهت بزرگداشت یا قدردانی از یک شخص یا گروهی از اشخاص وجود دارد. اهدای تقدیرنامه موجب تشویق افراد و بزرگداشت مخاطبان می شود. این لوح حس کارآمدی را تقویت کرده و روی پیشرفت افراد تاثیر مثبتی می گذارد.

این لوح با اسامی دیگری مانند تقدیرنامه، لوح یادبود، لوح افتخار و لوح سپاس نیز مشهور است. سفارش لوح تقدیر امروزه بسیار گسترش پیدا کرده است زیرا جنبه تبلیغاتی دارد. ارگان های مختلف جهت معرفی برند خود و محصولات شرکت لوح تقدیر اهدا می کنند. این کار سبب ماندگاری نام برند خواهد شد. لوح تقدیر با توجه به سفارش مشتری شامل یک شعر ادبی یا متن کوتاه برای تشکر می شود. بسیاری از افراد سفارش ساخت لوح تقدیر به همراه چهره ای از افراد مشهور را می دهند. محتوای این لوح روی ورقه ای از جنس شیشه، کاغذ، فلز و یا سنگ حک می شود. لوح تقدیر در داخل جعبه های رنگی و شیک قرار گرفته و ظاهر چشم نوازی دارد.

انواع لوح تقدیر

ساخت لوح تقدیر در مدل های مختلف و با توجه به سفارش مشتری بدون هیچ محدودیتی توسط موسسه جارچی قابل اجراست. در ادامه به معرفی انواع لوح تقدیر می پردازیم.

لوح تندیس

این لوح ترکیبی از یک تندیس شکیل و زیبا به همراه یک متن قدردانی می باشد. برای ساخت لوح تقدیر تندیسی در کنار متن از یک طرح گرافیکی برای جذاب تر شدن کار استفاده می شود.

ساخت لوح تقدیر جعبه دار اعلاء

سایز لت لوح تقدیر معمولا A5 یا A4 می باشد. امکان زدن طلاکوب روی جلد فولدر لوح تقدیر وجود دارد. تمام لوح های تقدیر مقوایی 1 لت یا 2 لت، داخل جعبه های اعلاء جیر، گالینگور یا مخمل قرار می گیرند.

لوح تقدیر جعبه ای

برای ساخت لوح تقدیر های جعبه ای متن تقدیرنامه به صورت یک پلاک از جنس چرم، لمینت، فلز یا چوب درون جعبه ای روکش دار قرار می گیرد. متن سفارشی مشتری به صورت اختصاصی روی پلاک ها اسیدکاری یا حک می شود. جعبه های لوح تقدیر در ابعاد مختلفی قابل ساخت هستند.

لوح تقدیر گالینگور

لوح تقدیر گالینگور یا کتابی، نوعی تقدیرنامه است که بیشتر در مراکز آموزشی یا سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت لوح تقدیر کتابی متن بر روی کاغذ چاپ می شود در نهایت درون یک جلد گالینگور، چرم و جیر صحافی می شود. در مواردی خاص برای ساخت این لوح تقدیر از پلاک های مولتی استایل یا لمینت با حکاکی لیزری استفاده می شود.

ساخت لوح تقدیر در انواع مختلف

انواع لوح تقدیر

ساخت لوح تقدیر مقوایی

این نوع لوح تقدیر روی کاغذهایی خاص چاپ شده و در نهایت درون جلد هایی با روکش گالینگور، چرم و… قرار خواهد گرفت. لوح تقدیر مقوایی به صورت 1 لت یا 2 لت در ابعاد A5 یا A4 ساخته می شود.

لوح تقدیر فلزی و چوبی با جعبه نفیس

ساخت لوح تقدیر چوبی یا فلزی با استفاده از طراحان حرفه ای جارچی و با کمک ابزار آلات پیشرفته لیزر امکان پذیر است. این لوح تقدیر ها دارای چاپ تصویر CMYK می باشند و در ابعاد متفاوتی تولید می شوند.

لوح تقدیر بافت

لوح تقدیر پارچه ای یا بافت با توجه به سفارش مشتری می تواند دارای جعبه و قاب های اعلاء باشد. برای ساخت لوح تقدیر بافت طرح یا متن مورد نظر به صورت دیجیتال ایجاد می شود.

ساخت لوح تقدیر ساعت دار

متخصصان جارچی با نصب ساعت های توکار روی لوح تقدیر های سنگی، سرامیکی یا کاشی موجب تولید لوح تقدیر های جذاب می گردند.

لوح تقدیر سرامیک یا کاشی

این نوع تقدیرنامه از لحاظ ماندگاری و ظاهر بهتر از کاغذ می باشد. مانند سایر لوح تقدیرها کهنه نمی شود و در ابعاد مختلف قابل سفارش است. لوح تقدیر سرامیک یا کاشی با پایه مخمل، با جعبه و با پایه چوبی ارائه می شود. لوح تقدیر کاشی سرامیک دیواری و ساعت دار نیز محبوب است.

ساخت لوح تقدیر در انواع مختلف

ساخت لوح تقدیر

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *