بج سینه

معرفی بج سینه مات و براق

معرفی بج سینه مات و براق

بج سینه نوعی وسیله ی تبلیغاتی است که تاثیر زیادی رو برندینگ یک شرکت می گذارد. معمولا کارمندان یک شرکت با اتصال نشان سینه به لباس خود، شرکتی که در آن مشغول هستند را به دیگران معرفی می کنند. از بج سینه در همایش ها، محیط های کاری، سمینارها و جلسات رسمی جهت معرفی یک مجموعه استفاده می شود. معمولا یک سرمایه گذار یا مراجعه کننده در وهله اول به نظم و هویت بصری محیط توجه می کند. زمانی که تمام کارمندان دارای یک نشان مشترک که معرف شرکت شماست باشند، وجه خوبی برای شما ایجاد خواهد شد.

بج سینه مات و براق یک محصول فلزی است که با توجه به لوگوی شما، طراحی و ساخته می شود. صاحبان کسب و کارهای مختلف برای یکسان سازی پوشش خود و تبلیغات، این محصول را انتخاب می کنند. این اکسسوری معمولا روی مقنعه خانم ها یا کت آقایان وصل می شود. البته گاهی هم بج های سینه روی آستین وصل می شوند. این نوع نشان سینه با نام های متعددی اعم از سنجاق سینه، گل سینه، سنجاق کت، مدال سینه، badge و … شناخته می شود.

ساخت بج سینه مات و براق

بج سینه مات و براق معمولا از جنس برنج با آبکاری طلا، نقره، برنز و… ساخته می شود. دلیل انتخاب برنج، براق بودن آن است، به همین علت توجه بیشتری را جلب می کند. آبکاری این نوع بج سینه می تواند به صورت مات یا براق باشد. این نوع بج سینه در دسته بج های فلزی قرار می گیرد. معمولا یک نوشته به همراه لوگوی شرکت روی آن حک می شود. طراحی این نوع نشان سینه به این صورت است که نام شرکت به صورت مات و کدر حک می شود و سایر قسمت های بج براق می شوند یا این دو ترکیب برعکس اعمال می شود. نقاط براق و بدون نوشته، به رنگ های طلایی یا نقره ای مبدل می شود.

بج سینه

در هنگام آبکاری طراحان تلاش می کنند تا این بج سینه حالت دو رنگ داشته باشد. این تیره و روشن بودن بج، جذابیت ظاهری خوبی ایجاد خواهد کرد. این نشان سینه با روش اسید کاری ساخته می شود. با این روش طرح مورد نظر روی بج سینه ایجاد می شود. پس از چاپ شدن طرح با اسید، نشان سینه به خوبی آبکاری می شود. آبکاری این اکسسوری علاوه بر جنبه زیبایی، نقش محافظتی نیز دارد و موجب افزایش طول عمر آن خواهد شد. پس از طی شدن مراحل مذکور، مگنت یا سوزن در پشت بج قرار می گیرد. سپس بج سینه به صورت مات و براق رنگ آمیزی می شود. فرورفتگی و برجستگی های این نوع بج نمای ظاهری جذابی به آن هدیه می کند.

 

خرید بج سینه

سفارش بج برای نمایشگاه

برای نمایشگاه ها از بج فلزی استفاده می شود. ساخت اینگونه بج ها معمولا زمان بر است به همین علت بهتر است قبل از نمایشگاه برای خرید بج سفارشی خود اقدام کنید. نشان سینه نمایشگاهی با الهام از نام شرکت، لوگو و نشان تجاری ساخته می شود. گاهی هم از نام محصولات شرکت برای طراحی بج سینه کمک می گیرند. بج های سینه اکثرا طوری طراحی می شوند که در سمت چپ پوشش کارمندان قرار گیرند. استفاده از نشان سینه مات و براق در نمایشگاه ها علاوه بر جنبه ظاهری، موجب احساس تعلق افراد به برند می شود و به کارکنان اعتبار می بخشد.

طراحی این نوع بج ها آسان نیست زیرا سایز کوچکی دارند و با وجود ابعاد کوچک باید معرف نام و لوگوی شرکت هم باشند. طرح بج سینه باید کاملا واضح باشد تا در شلوغی جمعیت افراد به راحتی متوجه برند شما شوند و کار شما دیده شود. این اکسسوری جذاب علاوه بر جنبه تبلیغاتی، طول عمر بالایی دارد و برای کارکنان بسیار پرکاربرد است.

قیمت بج سینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *