لوح تقدیر

ساخت لوح تقدیر و کاربردها

ساخت لوح تقدیر و کاربردهای آن

امروزه در سازمان ها و مجموعه های مختلف جهت تشکر و تشویق کارمندان و کارکنان از لوح تقدیر استفاده می شود. در بسیاری از مراسمات ویژه مثل مسابقات علمی، ورزشی، هنری و … هم از این لوح استفاده می شود. تمامی شرکت های معتبر برای نشان دادن حس قدردانی آن طور که شایسته افراد حاضر در شرکت باشد، لوح تقدیر اهدا می کنند. سفارش ساخت لوح تقدیر بهترین هدیه برای مشتری های خاص شرکت، کارمندان نمونه و فعال می باشد. موسسه تبلیغاتی جارچی به عنوان یکی از باتجربه ترین تولیدکنندگان انواع لوح تقدیر شناخته می شود. طراحی و ساخت لوح تقدیر در ابعاد، جنس، طرح و مدل دلخواه مشتری توسط متخصصان جارچی انجام می شود.

لوح تقدیر یک هدیه همه پسند و بسیار مقاوم و ماندگار است. این لوح با متن تقدیر اختصاصی شما ساخته می شود. ساخت لوح تقدیر با توجه به نوع استفاده کاربر انجام می شود. قیمت لوح تقدیر به نوع مواد اولیه برای ساخت محصول برمی گردد. قبل از سفارش زمان را به خوبی در نظر داشته باشید. لوح تقدیر می تواند از جنس کاغذ، پلکسی، سنگ، فلز و شیشه باشد. متن و طرح درخواستی مخاطب یا روی لوح حکاکی می شود یا در صورت امکان چاپ خواهد شد.

ساخت لوح تقدیر

تاریخچه ساخت لوح تقدیر

ساخت لوح تقدیر به خیلی سال پیش باز می گردد. در گذشته برای تشکر و قدردانی از چوب درختان یا سنگ استفاده می شد. همانطور که در آثار تاریخی می بینید سنگ نوشته های زیادی با خط میخی وجود دارد. به مرور زمان و پس از ساخت کاغذ، بسیاری از ارگان ها مراتب تشکر خود را به صورت کتبی و به شکل نامه می نوشتند. با گذشت زمان لوح هایی ساخته شد که از آن ها برای تقدیر کردن از افراد استفاده می شد. این لوح ها روز به روز کیفیت و زیبایی بیشتری پیدا کردند. در نهایت ساخت لوح تقدیر به شکل امروزی اتفاق افتاد. هم اکنون شما می توانید لوح های تقدیر متنوعی را مطابق سلیقه خود به موسسه جارچی سفارش دهید.

کاربردهای لوح تقدیر

در ارگان ها و سازمان های  مختلف به دلایلی مانند عملکرد خوب کارکنان یا ارتقای شغلی جهت قدردانی به آن ها لوح تقدیر اهدا می شود. پرسنل نمونه با دریافت این تقدیرنامه های زیبا و شکیل برای انجام بهتر وظایف خود تشویق می شوند.

بسیاری از مدارس در طول سال و برای رویداد های مختلف دانش آموزی، سفارش ساخت لوح تقدیر می دهند. این لوح یادبود برای قدردانی به دانش آموزان هدیه می شود و موجب تقویت انگیزه آنان خواهد شد.

بعضی از لوح های تقدیر مانند لوح کتابی به عنوان یک منوی شیک در رستوران های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

ساخت لوح تقدیر به جهت برندینگ و تبلیغات محصولات و خدمات شرکت های مختلف نیز انجام می شود. این مدل لوح تقدیر تبلیغاتی در سمینارها، همایش ها و مراسم های تبلیغاتی بسیار پرکاربرد است.

سفارش ساخت لوح تقدیر توسط مسئولان دانشگاه های مختلف انجام می شود تا به دانشجویان نمونه و دانشجویانی که در سطوح مختلف قادر به کسب مقام شده اند، لوح تقدیر داده شود.

تمامی جشنواره ها و مسابقات کشوری، استانی و حتی منطقه ای در نهایت تعدادی برنده دارند. معمولا به برندگان اینگونه مراسم ها به همراه جوایز نقدی یا غیر نقدی، یک لوح تقدیر زیبا و ویژه تقدیم می شود.

لوح بازنشستگی یکی از انواع لوح های تقدیر است که پس از بازنشسته شدن کارمندان به پاس زحماتی که سال های متوالی کشیده اند، به آن ها عرضه می شود.

قیمت لوح تقدیر

قبل از خرید و سفارش لوح تقدیر به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از سفارش لوح تقدیر به این نکته توجه داشته باشید که این محصول باید دارای ماندگاری و مقاومت بالایی باشد. زیرا اکثر افراد دوست دارند لوح سپاس دریافتی خود را نگه داشته یا آن را به نمایش بگذارند. قبل از خرید و سفارش با توجه به بودجه ای که دارید، مدل و جنس لوح تقدیر را انتخاب کنید. برای یک انتخاب هوشمندانه می توانید از کارشناسان موسسه جارچی کمک بگیرید.

مزایای استفاده از لوح تقدیر (ساخت لوح تقدیر و کاربردها)

سفارش ساخت لوح تقدیر توسط شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی مختلفی انجام می شود. یکی از مزایای مهم این محصول مدت زمان ماندگاری آن است. اکثر افراد پس از دریافت لوح تقدیر آن را در کتابخانه، روی کمد یا در مکانی قرار می دهند که قابل دید باشد تا با هر بار دیدن تقدیرنامه انرژی بگیرند و احساس خوشایندی پیدا کنند. یکی دیگر از مزایای لوح تقدیر قیمت مناسب آن است. سفارش لوح تقدیر با توجه به این که جزو ملزومات هدیه است، کاملا به صرفه می باشد.

سفارش لوح تقدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *