اتیکت سینه

ضرورت استفاده از اتیکت بیمارستان

 

اتیکت بیمارستان به منظور متحدالشکل بودن اعضای یک مرکز درمانی طراحی و تولید می شود. همانطور که کارکنان یک بیمارستان یا مرکز درمانی، لباس فرم مخصوص دارند، اتیکت روی لباسشان هم مخصوص است. لین اتیکت، سِمَت هر یک از کارکنان مراکز درمانی را به خوبی می رساند.

سفارش اتیکت برای پرسنل بیمارستان

 

اتیکت بیمارستان چه کاربردی دارد؟

اتیکت بیمارستان با هدف هماهنگی کارکنان یک مرکز درمانی یا کارکنان بیمارستان طراحی شده است. این اتیکت علاوه بر نظمی که به پرسنل یک مرکز درمانی می دهد، باعث معرفی آنها به دیگران نیز می شود. بنابراین کاربرد این اتیکت در بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار گسترده است. اگر توجه کرده باشید، در بیمارستان های بزرگ، پرسنل زیادی مشغول به کار هستند. این پرسنل در شیفت های کاری مختلفی فعالیت می کنند و ممکن است که سایر همکاران و پرسنل به دلیل تغییر شیفت و تایم کاری با یکدیگر آشنا نباشند. در صورتی که اتیکت روی لباس کادر درمانی باشد، هم نام آنها و هم حیطه شغلی شان برای سایر پرسنل و بیماران آشکار می شود. از طرفی بیماران نیز برای پیدا کردن پرسنل، سردرگم نمی شوند. آنها می توانند با خواندن اتیکت روی لباس پرسنل بیمارستان، با نام آنها و همچنین مسئولیتشان در مرکز درمانی آشنا شوند.

قیمت اتیکت های بیمارستانی

 

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید همین اتیکت بیمارستانی که به ظاهر بسیار ساده است، بسیاری از مشکلات پیچیده ای که در مراکز درمانی پیش می آید را برطرف می کند. همانطور که می دانید در بیمارستان ها شرایط اضطراری و اورژانسی هر لحظه به وجود می آید. بدین ترتیب تمام پرسنل یک بیمارستان در بخش های مختلف، با یکدیگر و سمت شغلی شان آشنا می شوند. این موضوع تاثیر بسیار زیادی در نجات جان بیماران در شرایط اضطراری دارد.

چه اطلاعاتی روی اتیکت بیمارستانی درج شده است؟

سایز اتیکت بیمارستان استاندارد است. معمولا روی این اتیکت ها نام و نام خانوادگی، سِمَت شغلی و همچنین لوگو بیمارستان درج شده است. معمولا بیمارستان ها بسیار بزرگ هستند و از بخش های مختلفی تشکیل شده اند. برای هماهنگی بهتر بین اعضا و پرسنل بیمارستان اتیکت های بیمارستانی با اطلاعات نامبرده شده در فوق، طراحی و تولید می شوند. این کار از بروز بسیاری از مشکلات در مراکز درمانی جلوگیری می کند و نشانه نظم و انسجام پرسنل مرکز درمانی است.

نحوه سفارش اتیکت های بیمارستانی

با توجه به اهمیت و ضرورت استفاده از اتیکت بیمارستانی باید بگوییم طراحی و تولید این اتیکت ها از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار است. نهایت دقت و کیفیت در تولید اتیکت های بیمارستانی به کار گرفته می شود تا مرغوبیت و کیفیت آن به طور واضح نمایان باشد. اتیکت های بیمارستانی در دو نوع مولتی استایل یا پلاستیکی و پلکسی گلس تولید می شوند.

 باید در نظر داشته باشید که آلیاژ به کار رفته در این اتیکت ها فلز است و جزییات اتیکت ها با یکدیگر تفاوت هایی دارد. به عنوان مثال اتیکت هایی که آلومینیومی هستند با اتیکت هایی که برنجی هستند تفاوت بسیار زیادی دارند. معمولا رایج ترین نوع فلزی که در ساخت این اتیکت ها به کار می رود، آلومینیوم است. اطلاعاتی که روی این اتیکت ها درج می شود به روش های مختلفی از جمله سابلیمیشن و آنادایزو صورت می گیرد. زمانی که می خواهید این اتیکت ها را سفارش دهید، لازم است تا به تمام جزییات دقت داشته باشید و آن را تعیین کنید.

قیمت اتیکت بیمارستانی؟

با توجه به مواردی که در خصوص اتیکت بیمارستان به آنها اشاره داشتیم، در نظر بگیرید که تمام جزییات طراحی و تولید در قیمت این اتیکت ها تاثیر می گذارند. نوع و کیفیت چاپ، نوع آلیاژ به کار رفته در اتیکت، جنس آن و به طور کلی کیفیت طراحی و تولید در قیمت اتیکت بیمارستانی موثر است.

کلام آخر

اتیکت بیمارستان یک اکسسوری مهم و ضروری برای پرسنل بیمارستانی و کارکنان مراکز درمانی به حساب می آید. همانطور که در این بخش اشاره داشتیم، این اتیکت ها مزایای بسیار زیادی دارند و در مراکز درمانی استفاده از آنها به یک ضرورت تبدیل شده است. شما می توانید با توجه به جزییاتی که در این بخش به آنها اشاره داشتیم، انواع اتیکت ها را سفارش دهید. درج جزییات و اطلاعات پرسنل بر روی این اتیکت ها اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین باید به کیفیت چاپ و درج اطلاعات روی آن توجه شود. تنوع طرح و کیفیت اتیکت ها بسیار زیاد است. بنابراین می توانید بر اساس بودجه ای که دارید و همچنین سطح توقع و انتظارتان، اتیکت های مخصوص بیمارستان را سفارش دهید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *