دسته‌بندی نشده

محل نصب بج روی کت + نکات مهم

 

آیا می دانید محل نصب بج روی کت کجاست؟ برخلاف تصور عموم، محل نصب بج روی لباس بسیار مهم است. این موضوع تا حدی حائز اهمیت است که هرگز نباید آن را نادیده گرفت و در خصوص الگوی صحیح نصب آن روی کت یا لباس باید اطلاعات کافی کسب کرد.

بج روی کت

محل نصب بج روی کت مردانه

محل نصب بج روی کت مردانه اهمیت بسیار زیادی دارد و حتما باید به آن توجه داشت. لازم است تا بدانید بج کت مردانه یک اکسسوری کاربردی در استایل آقایان است. بهترین و رایج ترین محل نصب بج کت مردانه، لبه یقه کت است. معمولا متناسب با مدل یقه کت، آن را در لبه خارجی یا داخلی کت نصب می کنند. علاوه بر آن در بعضی موارد، بج را روی لبه آستین نیز نصب می کنند. اگر توجه داشته باشید محل نصب بج روی کت مردانه ارتباط مستقیمی با نوع و طرح بج دارد. بنابراین باید با در نظر داشتن ویژگی های ظاهری بج، آن را روی کت نصب کرد.

محل نصب بج روی کت زنانه

محل نصب بج روی کت زنانه تفاوتی با کت مردانه ندارد. بانوان نیز باید بج را روی لبه خارجی یقه کتشان نصب کنند. در بسیاری از موارد بانوان به دلیل استفاده از مقنعه یا پوشش روی سر، می توانند بج را روی لبه آستین شان نصب کنند. در حالت کلی باید بدانید محل اصلی نصب بج روی کت زنانه و مردانه، لبه آستین و لبه یقه است.

اهمیت و ضرورت نصب بج روی لباس و کت

آیا می دانید چرا از بج روی کت زنانه و مردانه استفاده می شود؟ به طور کلی هدف از استفاده از بج به دو دسته تقسیم می شود؛ مسائل شغلی و مسائل شخصی. رایج ترین نوع استفاده از بج، برای امور شغلی است. این کار برای معرفی پرسنل و یا هماهنگی آنها در یک محیط شغلی صورت می گیرد. در بسیاری از نمایشگاه ها، همایش ها، کنگره ها و… پرسنلی که بج روی سینه داشته باشند، از سایر افراد متمایز می شوند. از طرفی همه آنها را می شناسند که این مزایای متعددی را به همراه دارد. یکی از مزایای آن، تبلیغات است. از طرفی اعتبار و هماهنگی پرسنل یک شرکت یا یک سازمان به دیگران ثابت می شود.

محل نصب بج روی کت زنانه

 

در صورتی که از بج روی کت به دلایل شخصی استفاده شود، این زیبایی استایل است. معمولا بج روی سینه از طراحی خاص و منحصر به فردی برخوردار است. این سبک طراحی باعث می شود تا استایل افراد بسیار شیک و خاص دیده شود. به طور کلی بج روی سینه بیشتر در امور شغلی کاربرد دارد.

چند نکته مهم در خصوص محل نصب بج روی کت

تفاوتی ندارد که در ساخت بج از چه متریال هایی استفاده شده باشد. در هر صورت، محل نصب بج روی یقه کت است. البته بج را روی سر آستین نیز نصب می کنند؛ اما نصب آن روی یقه کت زیباتر و رایج تر است.

محل نصب بج روی کت با مدل های مختلف کاملا یکسان است و هیچ تفاوتی ندارد.

بج روی یقه کت باید به گونه ای نصب شود که کاملا در معرض دید قرار بگیرد. به طور مثال پوشش سر بانوان باید به گونه ای باشد که مانع دیده شدن بج روی سینه نشود.

بج روی کت حتما باید به درستی نصب شود تا تکمیل کننده استایل باشد. همانقدر که نامرتب بستن دکمه های لباس، استایل را تحت تاثیر قرار می دهد، نامرتب نصب کردن بج روی سینه نیز همین کار را می کند.

با وجود اینکه رایج ترین محل نصب بج روی سینه، یقه کت است اما در بعضی موارد آن را روی شانه یا بازو نیز نصب می کنند. البته این موضوع مختص مشاغل نظامی است.

بج روی کت را می توان با استفاده از اتصالات مختلفی نصب کرد. بست های پروانه ای، سنجاق سینه، سنجاق چسبی و اتصالات مغناطیسی رایج ترین روش های نصب بج روی کت هستند.

با توجه به مدل بج روی سینه باید نوع اتصالات آن را انتخاب کرد. در هر صورت بج باید کاملا ثابت و اصولی روی کت نصب شود.

کلام آخر

محل نصب بج روی کت برابر محل نصب دکمه روی لباس اهمیت دارد. باید به خاطر داشته باشید نصب اصولی بج روی کت زنانه و مردانه تاثیر بسیار زیادی در آراسته بودن استایل دارد. بنابراین به تمام نکاتی که در اینجا به آنها اشاره کردیم توجه داشته باشید و آنها را رعایت کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *