ساخت تندیس

معرفی بهترین متریال های ساخت تندیس

متریال های ساخت تندیس

ساخت تندیس شامل مراحل متفاوتی است. برای ساخت و تولید تندیس می توان از متریال های مختلفی استفاده کرد. همان طور که می دانید، تندیس ها، اشکالی حجم دار و شبه مجسمه هستند. این محصولات معمولا در مراسم اهدای جوایز، مراسم پاسداشت و تکریم و… مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع می توان تندیس ها را به عنوان جایزه یا یادبود به افراد مختلفی اهدا کرد.

ساخت تندیس با متریال های مختلفی انجام می شود. از آن جایی که نوع متریال انتخابی، تاثیر مستقیمی روی قیمت تندیس دارد، بسیاری از افراد به آشنایی با متریال های مختلف تولید تندیس علاقه نشان می دهند. در این محتوا قصد داریم این متریال ها را به شما معرفی کنیم. همچنین در مورد خرید تندیس نیز نکاتی به شما عزیزان گوشزد خواهیم کرد. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

فلز، یکی از بهترین متریال های ساخت تندیس

یکی از بهترین و پر فروش ترین متریال ها برای ساخت تندیس فلز است. تندیس های فلزی حالتی شکیل، زیبا و جذاب دارند. به طور کلی می توان گفت یکی از بهترین و جذاب ترین نمونه های تندیس، همین تندیس های فلزی هستند. تندیس های فلزی با فلز های مختلفی مانند استنلس استیل، سرب، برنج، نقره و… ساخته می شوند. بدیهی است هر یک از این فلز ها دارای کیفیت ها و قیمت های مختلفی هستند. برای مثال تندیس های ساخته شده از نقره، گران تر از تندیس های ساخته شده از سرب هستند. تندیس های فلزی معمولا پس از ساخته شدن، آبکاری شده و رنگ زده می شوند. این تندیس ها بسیار زیبا هستند و به همین دلیل مورد استقبال بخش عمده ای از مردم قرار گرفته اند.

متریال های ساخت تندیس

خرید و قیمت انواع تندیس

تندیس های چوبی، نمونه هایی پر فروش

از دیگر متریال های پرطرفدار در ساخت تندیس می توان به چوب اشاره کرد. تندیس های چوبی نیز از استقبال نسبتا خوبی در بین مردم برخوردارند. برای ساخت تـندیس های چوبی نیز از چوب های مختلفی استفاده می شود. چوب های راش، گردو، نراد و… از بهترین متریال های چوب برای ساخت و تولید تندیس به شمار می روند. تندیس های چوبی نیز پس از آماده سازی، سمباده کشی شده و سپس با روغن های مخصوص جلا داده می شوند. این روغن ها علاوه بر ایجاد زیبایی در تندیس، باعث افزایش مقاومت و دوام آن نیز می شوند. قیمت این نوع تندیس ها نیز معمولا با توجه به نوع طراحی، نوع چوب انتخابی و… تعیین می شود.

سایر متریال های موجود برای ساخت تندیس

در این مقاله تا به اینجای کار در مورد ساخت تندیس با فلز و چوب توضیحاتی دادیم، اما نمی توان نقش متریال های دیگر در تولید تندیس را نادیده گرفت. برای مثال یکی از مهم ترین و پر فروش ترین تندیس ها، تندیس ساخته شده از پلکسی گلس است. پلکسی گلس دارای قیمت بسیار مناسبی است و خاصیت شکل پذیری فوق العاده ای دارد. بنابراین ساخت و طراحی تندیس با این متریال می تواند برای بسیاری از افراد به صرفه باشد. به علاوه تندیس های تولید شده از این متریال ظاهری مدرن و جدید دارند. از دیگر متریال های مهم برای ساخت تندیس می توان به شیشه، پلیمر و… اشاره کرد.

خرید تندیس ارزان از مجموعه جارچی

شرکت jarchiad به عنوان یکی از معروف ترین و بهترین شرکت های تولید کننده انواع تندیس در کشور شناخته می شود. این روزها بسیاری از افراد برای خرید تندیس به این مجموعه مراجعه می کنند. مجموعه ما برای تولید تندیس از بهترین متریال ها و پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده می کند. طراحان شاغل در مجموعه ما، طرح های پیشنهادی شما را به وسیله بهترین نرم افزارها طراحی می کنند. شما مخاطب عزیز برای مشاهده نمونه کارهای تندیس ساخته شده در مجموعه ما می توانید به آدرس اینترنتی jarchiad.com مراجعه کنید. شما با خرید از مجموعه ما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و ارزان خریداری کنید.

ساخت تندیس عمده و ارزان در کشور

باید بگوییم که مجموعه ما امکان خرید تندیس به صورت مستقیم را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده است. با خرید مستقیم محصول از خط تولید ما می توانید تندیس ها را با قیمتی به صرفه خریداری کنید. امید است اطلاعات ارائه شده در این محتوا، زمینه آشنایی شما با متریال های ساخت تندیس را فراهم کرده باشد.

متریال های ساخت تندیس

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *