بج سینه

عوامل موثر در قیمت بج سینه کدامند؟

قیمت بج سینه

در این بخش قصد داریم تا در مورد مقرون به صرفه بودن قیمت بج سینه و یکسان و ثابت بودن آن صحبت کنیم. بج های سینه در واقع با هدف اصلی تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات تاثیر زیادی در تبلیغات و رونق کسب و کارها دارند. اما در مقایسه با کاربردی که دارند، قیمت ناچیزی خواهند داشت. لذا کاربران می توانند به جای صرف هزینه های گزاف برای انجام تبلیغات با شیوه های مختلف، استفاده از بج های سینه را انتخاب کنند.

آیا قیمت بج سینه مقرون به صرفه و ثابت است؟

در ضمن علاوه بر مقرون به صرفه بودن قیمت بج ، سهولت مصرف و کارایی بالا جز مزایای این روش تبلیغاتی می باشد.

گرچه قیمت بج های سینه، بسیار مقرون به صرفه است، اما بدان معنا نیست، که این محصولات دارای قیمت های ثابت و یکسانی می باشند. بلکه هر کدام از بج های سینه مطابق با ویژگی های منحصر به فرد خود، از قیمت متفاوتی نیز برخوردار هستند. بدین ترتیب نیاز است تا همه ی مشتریان و مصرف کنندگان این محصول با عوامل موثر در قیمت تمام شده ی آن آشنا شده و هنگام ثبت سفارش آن ها را مد نظر قرار دهند.

این عوامل عبارتند از جنس فلز سازنده ی بج، ابعاد و اندازه های آن، رنگ آمیزی و تعداد رنگ ها، ساده یا دوربرش بودن سفارش، ثبت سفارش فوری بج سینه، شرکت سازنده، تیراژ ساخت بج، جنس فلز آبکاری، روش ساخت بج و روش سفارش مشتری. در ادامه به صورت اجمالی به شرح و بررسی این عوامل می پردازیم.

قیمت بج سینه

 

تاثیر جنس بج سینه در قیمت آن

تاثیر جنس بج سینه در قیمت آن کاملا بدیهی و واضح است. همان طور که قیمت آلیاژهای برنج، آلومینیوم، استیل و … با یکدیگر متفاوت هستند، قیمت تمام شده ی بج ها با جنس های مختلف نیز متفاوت خواهد بود که در این بین قیمت برنج بالاتر از سایرین می باشد.

 

روش ساخت بج سینه و تاثیر در قیمت بج سینه

بج ها از روش های مختلفی قابل ساخت هستند که قیمت هر کدام نیز با دیگری متفاوت خواهد بود. قطعا در روش هایی که نیازمند استفاده از دستگاه های دقیق تر و سریع تر می باشد، قیمت نیز بالاتر است. در ضمن روش های با کیفیت تر نیز قیمت بیشتری دارند.

 

تاثیر ابعاد بج سینه در قیمت آن

ابعاد بج سینه نیز در قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. بدان معنا که با افزایش ابعاد، قیمت آن نیز افزایش می یابد. چرا که در پی افزایش اندازه های بج ، میزان فلز یا آلیاژ مصرفی آن نیز بالاتر رفته و قیمت بیشتری پیدا می کند.

 

تاثیر رنگ بج سینه در قیمت آن

وجود رنگ آمیزی در بج سینه سبب افزایش تعداد مراحل و در نتیجه افزایش قیمت تمام شده ی آن می شود. حال آن که نوع رنگ و طیف رنگی آن نیز در قیمت موثر بوده و استفاده از چند رنگ مختلف در یک سفارش، سبب افزایش بیشتر قیمت خواهد شد.

 

تاثیر دور برش بودن بج سینه در قیمت آن

انجام فرایند دوربری بج به مراحل ساخت آن اضافه کرده و افزایش قیمت را نیز در بر دارد. لذا برای کاهش هزینه ها می توان از بج های ساده استفاده کرد. البته عامل زیبایی ظاهری در بج های دوربری شده انکار ناپذیر است.

 

شرکت سازنده و تاثیر آن در قیمت

در بعضی موارد ممکن است شما با گرفتن قیمت ساخت بج سینه از چندین شرکت مختلف با قیمت های متفاوتی رو به رو شوید. این موضوع به دلیل روش ها و متدهای مختلفی است که شرکت ها برای ساخت بج های سینه به کار می برند. مثلا شرکت های معتبر به دلیل استفاده از اصل کیفیت در همه ی مراحل خود و دادن تضمین بابت کیفیت محصول تولید شده، قیمت بالاتری دارند. اما این تفاوت قیمت در مقایسه با کیفیتی که ارائه می دهند، بسیار ناچیز است. در این زمینه ما به شما مراجعه به شرکت جارچی با نشانی www.jarchiad.com را پیشنهاد می دهیم.

 

تاثیر تیراژ ساخت بج سینه در قیمت آن

تیراژ ساخت هر محصولی در قیمت تمام شده ی آن موثر خواهد بود. به همین دلیل با بالا رفتن تیراژ سفارش قیمت تمام شده ی هر بج کاهش پیدا می کند.

 

تاثیر جنس فلز آبکاری بج در قیمت آن

فلزی که در آبکاری بج به کار می رود نیز در قیمت آن موثر خواهد بود. چرا که فلزات و آلیاژهای مختلف دارای قیمت های مختلف هستند که سبب تفاوت قیمت در آبکاری آن ها نیز می شود. البته آبکاری و روش های آن، به خودی خود در این تفاوت قیمت موثر خواهند بود. استفاده از آبکاری با آلیاژها نیز قیمت بالاتری دارد.

 

تاثیر روش ثبت سفارش بج در قیمت آن

نحوه ی ثبت سفارش شما نیز در قیمت موثر است. تصور کنید که شما برای ثبت سفارش خود به شرکت های مختلفی به صورت حضوری مراجعه کنید. لذا باید هزینه و زمانی را به این کار اختصاص دهید که به هزینه ی پرداختی شما بابت ثبت سفارش می افزاید. اما اگر از طریق اینترنتی این کار را انجام دهید، مسلما به نفع شما خواهد بود.

قیمت بج سینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *