بج سینه

ضرورت و مزایای استفاده از بج سینه شرکتی چیست؟

بج سینه شرکتی

بج سینه شرکتی در واقع یک قطعه ی کوچک و معمولات فلزی است که روی لباس کارمندان یک شرکت نصب می شود. گرچه نام آن کمی نا ملموس است اما کمتر کسی است که هنگام مراجعه به بانک یا سایر شرکت ها این نشان را روی لبه ی کت یا مانتوی کارمندان مشاهده نکرده باشد. لازم به ذکر است که بج سینه کاربردهای زیادی دارد، اما به دلیل آن که عمده ی مصرف آن توسط شرکت ها، ادارات، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد، به بج سینه شرکتی معروف شده است.

بج سینه شرکتی

ضرورت استفاده از بج سینه شرکتی چیست؟

بج های سینه، حاوی آرم شرکت، لوگو، عنوان و یا حتی شعار شرکت ها می باشد. لذا با توجه به کاربرد گسترده ای که امروزه پیدا کرده است، قطعا ضرورت استفاده از آن برای صاحبان و مدیران یک شرکت آشکار شده است.

چرا که این وسیله همه ی اطلاعات یک شرکت را به صورت مختصر شامل شده و در معرض نمایش قرار می دهد. لذا شرکت ها برای آن که در راستای اهداف خود، گامی بزرگ بردارند، از این وسیله ی کوچک اما کاربردی بهره می گیرند. اما قطعا این استقبال فراگیر تنها به دلیل چنین موضوعی نیست و مزایای زیادی دارد که در ادامه آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مزایای بج سینه شرکتی و انحصاری بودن آن

از جمله مزایای بج های سینه شرکتی انحصاری بودن آن می باشد. لذا شرکت های دیگر به لحاظ قانونی نمی توانند از این بج ها استفاده نمایند. در نتیجه این نشان تنها متعلق به کارمندان یک شرکت یا ارگان خاص بوده و سایرین حق سوء استفاده از آن را پیدا نخواهند کرد. بدین ترتیب هیچ کس قادر نخواهید بود خود را به جای کارمند و یا فعال در یک شرکت جا زده و اقدامات ناپسندانه ای را انجام دهد.

در ضمن هنگام ورود سایر افراد به یک شرکت یا سازمان، کارمندان قابل تشخیص از افراد عادی هستند و بدین ترتیب شناسایی خواهند شد.

حفظ یکپارچگی شرکت

یکی دیگر از مزایای استفاده از بج های سینه شرکتی، حفظ یکپارچگی شرکت است. بدین ترتیب با نصب یک نشان روی لباس همه ی کارمندان، در واقع نشانی مبنی بر تبعیت همگی آن ها از قوانین شرکت یا مجموعه ی مورد نظر روی لباسشان نصب شده است. با این کار نظم و یکپارچگی شرکت حفظ شده و علاوه بر الزام به نصب آرم شرکت، الزام به تبعیت از قوانین نیز به صورت نهفته به کارمندان القا می شود.

زیبایی بصری بج سینه شرکتی

در طراحی و ساخت بج های سینه شرکتی، معمولا بهره مندی از روش های زیباسازی به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا استفاده از طرح های زیبا، کیفیت برش در ایجاد طرح، برجسته سازی، رنگ آمیزی و استفاده از رنگ های ترکیبی و … از جمله مواردی است که به زیباتر شدن این نشان ها کمک می کند. اما این تنها موضوعاتی نیست که باعث زیبایی بصری استفاده از بج های سینه می شود. تصور کنید زمانی که شما به عنوان یک فرد غریبه وارد یک شرکت می شوید، با صحنه ای جالب و جذاب که حاوی لباس های فرم یکسان است و بج های زیبا و متحدالشکلی روی آن ها نصب شده است، رو به رو می شوید. قطعا حس خوبی درون شکل گرفته و توجه شما به این موضوع جلب خواهد شد.

یا زمانی را در نظر بگیرید که همه ی کارمندان یک شرکت دور میز بزرگی جمع شده و در جلسه ای مهم در راستای اهداف شرکت، حضور دارند. قطعا مسئله ی لباس های فرم و نشان سینه های یکسان و زیبا به جذابیت اتاق جلسات می افزاید. حال آن که ممکن است در این جلسه، کارشناسان و بازرگانان دیگری نیز برای عقد قرارداد حضور داشته باشند.

توجه کنید که این مسئله به دلیل مستند سازی هایی که امروزه انجام می شود و عکس های جلسات و محیط هر شرکتی روی سایت مربوط به آن بارگذاری شده و توسط کاربران مورد مشاهده قرار می گیرد، اهمیت بیشتری نیز پیدا می کند.

کاربرد بج سینه شرکتی در تبلیغات

همواره از بج های سینه با عنوان تبلیغات صامت یاد می شود. چرا که با توجه به ویژگی های یک شرکت یا سازمان مورد طراحی و ساخت قرار گرفته و همه ی ویژگی های آن را به صورت مختصر در خود جای می دهد. در ضمن ظرافت و زیبایی نیز در همه ی مراحل طراحی تا تولید آن از جایگاه ویژه ای برخوردار است. محل نصب و کاربرد آن نیز کاملا در معرض دید عموم قرار دارد و زیبایی بصری جالبی روی لباس افراد ایجاد می کند.

همه ی مواردی که ذکر کردیم، برای یک کار تبلیغاتی ضروری می باشد. به همین دلیل است که از آن ها برای تبلیغات نیز استفاده می کنند تا نام شرکت و آرم آن را در اذهان عمومی نهادینه سازند.

فلزهای به کار رفته در ساخت این بج ها نیز به دلیل رنگ و براقیتی که دارند، به ویژگی های تبلیغاتی این محصول افزوده اند.

بج سینه شرکتی

بج سینه شرکتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *