اتیکت سینه

معرفی انواع مختلف اتیکت سینه

معرفی انواع مختلف اتیکت سینه

در این مطلب درباره ی معرفی انواع مختلف اتیکت سینه با همدیگر گفتگو خواهیم کرد . و با انواع آن آشنا خواهیم شد و به جزئیات بیشتری پی می بریم.پس در این مقاله با ما همراه باشید.همچنین شما برای ساخت مدال ، ساخت تندیس ، ساخت مهر و غیره نیز می توانید به سایت جارچی مراجعه نمایید.

معرفی انواع مختلف اتیکت سینه

اتیکت سینه شامل نمونه های مختلفی است. به طور کلی می توان اتیکت های سینه را در چند نوع دسته بندی کرد. یکی از راه های دسته بندی اتیکت های سینه، متریال ساخت آن ها می باشد. اتیکت های سینه از متریال های مختلفی ساخته می شوند. فلز، پلکسی گلس، چوب و… از متریال های مهم و پر کاربردی هستند که در ساخت اتیکت های سینه مورد استفاده قرار می گیرند. این متریال ها هر یک کاربردی جداگانه دارند. برای مثال متریال های فلزی بیشتر در موارد تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند. در تبلیغات درخشش، زیبایی و جذابیت حرف اول را می زند. در کارهای اداری و سازمانی بیشتر از اتیکت های پلکسی گلس استفاده می شود. این اتیکت ها می توانند رنگی یا ساده باشند. همچنین می تواند نام یا رده سازمانی پرسنل را روی آن چاپ کرد.

یکی دیگر از راه های دسته بندی اتیکت سینه، نوع قفل آن هاست. اتیکت های سینه می توانند دارای سنجاق یا قفل جداگانه باشند. همچنین می توانند دارای مهره هایی دو طرفه برای الصاق به لباس شما باشند. معمولا در نمونه های تبلیغاتی از انواع سنجاق دار و در نمونه های پرسنلی از انواع الصاقی استفاده می شود.

سفارش ساخت انواع اتیکت سینه در تولیدی

تولید انواع اتیکت سینه در مجموعه jarchiad و راه های خرید

مجموعه JARCHIAD به عنوان یکی از معروف ترین و موفق ترین مجموعه ها در زمینه ساخت اتیکت سینه شناخته می شود. این مجموعه در تولید تمامی انواع بج سینه اعم از تبلیغاتی، پرسنلی، سازمانی و… تبحر و تخصص بالایی دارد. در مجموعه ما برای تولید بج های سینه از بهترین متریال ها ساخته می شود. به علاوه شرکت ما برای ساخت محصولات خود از بهترین دستگاه ها و پیشرفته ترین ابزارها استفاده می کنند. طراحان شاغل در این مجموعه دارای تخصص زیادی هستند و از بهترین نرم افزارها برای طراحی اتیکت ها استفاده می کنند. شما مشتریان عزیز برای مشاهده انواع مختلف اتیکت تولید شده در شرکت ما می توانید به وب سایت www.jarchiad.com مراجعه نمایید.

خرید اتیکت سینه

همچنین اگر در زمینه خرید اتیکت سینه یا انواع مختلف آن سوالی داشتید، می توانید سوالات خود را با کارشناسان متخصص ما در میان بگذارید. کارشناسان ما به صورت رایگان شما را راهنمایی می کنند تا بهترین اتیکت ها را با نازل ترین قیمت ها خریداری نمایید.

خرید اتیکت سینه ما از مجموعه ما دارای مزیت های زیادی است. مجموعه ما محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتری عرضه می کند. بنابراین شما می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت فوق العاده مناسبی خریداری نمایید. از طرفی مجموعه ما برای خریدارانی که محصولات را به صورت عمده خریداری می کنند، تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است.

خلاصه و جمع بندی

در این مقاله ابتدا در مورد اتیکت سینه صحبت کردیم. انواع مختلف این محصول را به شما معرفی کرده و کاربردهای هر یک از آن ها را برای شما شرح دادیم. برای مثال گفتیم که این اتیکت ها می توانند تبلیغاتی باشند و یا به عنوان راهی برای معرفی پرسنل مورد استفاده قرار گیرند. همچنین توضیح دادیم که متریال ها مختلفی برای ساخت بج سینه مورد استفاده قرار می گیرند. از مهم ترین انواع این متریال ها می توانیم به فلز، چوب، پلکسی گلس و… اشاره کنیم. در ادامه مقاله در مورد روش های مختلف خرید این محصول نیز توضیح دادیم. خدمات مجموعه jarchiad را به شما معرفی کرده و مزایای خرید از این مجموعه را برای شما شرح دادیم. امید است اطلاعات ذکر شده در این مقاله زمینه آشنایی شما با انواع اتیکت سینه را فراهم کرده باشد.

فروش انواع اتیکت سینه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *