ساخت تندیس

بررسی مراحل ساخت تندیس

تولید انواع تندیس

ساخت تندیس یکی از اعمالی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تندیس ها به دلایل مختلفی مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند. شما می توانید تندیس ها به عنوان یادبود یا جایزه به یکی از دوستانتان تقدیم کنید. بسیاری از شرکت ها برای قدردانی از کارمندان برتر خود، به آن ها تندیس هایی اهدا می کنند. در جشنواره های مختلف، مسابقات ورزشی، علمی و… نیز این تندیس ها به نفرات برتر اهدا می شوند. به علاوه بسیاری از مجموعه ها نیز از تندیس ها به عنوان روشی برای تبلیغات استفاده می کنند. پس می توان نتیجه گرفت که اقشار مختلفی از جامعه، خواستار طراحی و تولید انواع تندیس هستند.

ساخت تندیس چطور انجام می شود؟

ساخت تندیس شامل مراحل مختلفی است. معمولا مرحله اول، مختص طراحی است. تندیس ها در انواع مختلفی طراحی می شوند. متن، طرح، لوگو یا برند شرکت، نماد جشنواره و مسابقات و… از طرح های متداولی هستند که برای ساخت تندیس مورد استفاده قرار می گیرند. پس از طراحی، نوبت به انتخاب متریال می رسد. متریال های مختلفی برای ساخت انواع تندیس مورد استفاده قرار می گیرند. پلکسی گلس، شیشه، فلز، چوب و… از مهم ترین متریال ها در ساخت انواع تندیس به شمار می رود. پس از انتخاب متریال مرحله ساخت تندیس آغاز می شود. تندیس ها شکل هایی حجم دار هستند. گروه تولید کننده وظیفه دارد طرح مورد نظر شما را با استفاده از متریال های مناسب و ابزارهای پیشرفته به حالتی حجم دار تبدیل کند. در مرحله آخر نیز یک پایه مناسب برای تندیس در نظر گرفته می شود.

روش طراحی و ساخت انواع تندیس

قیمت تندیس چطور تعیین می شود؟

تولید انواع تندیس : حال که با کاربردها و روش ساخت تندیس  آشنا شدیم، بهتر است در مورد نحوه تعیین قیمت آن نیز توضیحاتی به شما عزیزان بدهیم. دقت کنید که عوامل مختلفی در تعیین قیمت نهایی انواع تندیس نقش دارند. برای مثال، متریال استفاده شده برای ساخت و طراحی تندیس، در تعیین قیمت آن موثر است. به طور معمول متریال های شیشه، فلز و چوب از سایر مواد گرانتر هستند. بنابراین تندیس های تولید شده از این متریال ها نیز گرانتر خواهند بود.

برای خرید اتیکت سینه کلیک کنید

از دیگر عوامل موثر بر هزینه ساخت تندیس می توان به نوع طراحی آن اشاره کرد. هر چه طراحی تندیس شما ساده تر باشد، شکل دهی و ساخت آن نیز راحت تر خواهد بود و بنابراین قیمت آن نیز ارزان تر است. نوع خرید شما نیز می تواند بر افزایش یا کاهش قیمت تاثیرگذار باشد. اگر محصول مورد نظر خود را از شرکت های تولید کننده و به صورت مستقیم خریداری کنید، قیمت آن به طرز محسوسی کاهش پیدا می کند. به علاوه شرکت های تولید کننده تندیس معمولا برای مشتریانی که محصولات را به صورت عمده خریداری می کنند، تخفیفاتی ویژه در نظر می گیرند. ابعاد و سایز تندیس مورد نظر شما نیز باعث تغییر قیمت آن خواهد شد. به علاوه نوع پایه ای که برای تندیس انتخاب می کنید نیز می تواند نقش موثری روی قیمت محصول داشته باشد.

راهنمای خرید تندیس ارزان

تولید انواع تندیس : مجموعه jarchiad به عنوان یکی از بهترین شرکت های ساخت تندیس در ایران شناخته می شود. این مجموعه امکان خرید مستقیم و عمده محصولات را برای مشتریان خود فراهم کرده است. مجموعه ما برای تولید محصولات خود از بهترین متریال و به روز ترین دستگاه های برش لیزری استفاده می کند. برای مشاهده نمونه کارهای شرکت ما کافی است به آدرس اینترنتی jarchiad.com مراجعه فرمایید. تمامی محصولات تولید شده در مجموعه ما با ظرافت و دقت بالایی ساخته می شوند. کیفیت بالا، قیمت مناسب و… از مهم ترین دلایل استقبال مشتریان از این مجموعه به شمار می روند.

عوامل موثر بر قیمت انواع تندیس

خلاصه و جمع بندی

در این مقاله ابتدا شما عزیزان را با کاربرد و روش ساخت تندیس و تولید انواع تندیس آشنا کردیم. مراحل ساخت و طراحی تندیس را برای شما توضیح دادیم. در بخش بعدی تلاش کردیم عوامل مختلفی که در تعیین قیمت این محصولات نقش دارند را به شما معرفی کنیم. ابعاد محصول، نوع طراحی، نوع متریال، شیوه خرید و… از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت انواع تندیس به شمار می روند. سپس مجموعه ای معتبر در تولید تندیس را به شما معرفی کردیم و راه های خرید از آن مجموعه را به شما عزیزان آموزش دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *