بج سینه

بج سینه چیست و چه کاربردی دارد؟

بج سینه چیست و چه کاربردی دارد

بج سینه چیست و چه کاربردی دارد : یک نشان و نماد خاص است که روی لباس و در قسمت سینه چسبانده می شود. اتیکت سینه بیشتر نشان دهنده یک برند یا رده خاص است. حتما تا به حال به شرکت هایی مراجعه کرده اید که در آن کارمندان یونیفرم های یک دست بپوشند. معمولا در چنین شرکت هایی روی یونیفرم ثابت شرکت، یک بج سینه نیز مشاهده می شود. از طرفی با استفاده از این محصولات می توان رده های سازمانی افراد را نیز مشخص کرد.

بج سینه چیست؟

بج سینه در رنگ ها و ابعاد مختلفی تولید می شود. معمولا مدیران شرکت، برای سامان بخشی به مجموعه کاری خود، این بج ها را در انواع مختلف سفارش می دهند. همان طور که گفتیم، با استفاده از این محصولات می توان رده و رتبه افراد در یک سازمان را مشخص کرد. مثلا افراد رده بالا و صاحب رتبه از بج های طلایی، افراد متوسط از بج های نقره ای و افراد تازه کار از بج های برنزی استفاده می کنند. البته انواع بج سینه کاربردهای دیگری نیز دارند که در ادامه محتوا به شرح آن ها می پردازیم.

آشنایی با کاربرد مختلف نشان های سینه

بج سینه چیست و چه کاربردی دارد : بج سینه دارای کاربردهای گسترده و متنوعی است. در بخش ابتدایی مقاله گفتیم که از این بج ها می توان برای رده بندی کارکنان یک مجموعه، یا ایجاد هماهنگی در بین اعضای مجموعه استفاده کرد. اما این نشان ها خاصیت تبلیغاتی نیز دارند. بسیاری از شرکت ها و مجموعه های کاری از این نشان ها برای معرفی کسب و کار خود به سایر افراد جامعه استفاده می کنند. از دیگر کاربردهای این محصولات می توان به استفاده از آن ها در مراسم اهدای جوایز، جشنواره های خاص و… اشاره کرد.

بج سینه چیست و چه کاربردی دارد

انواع بج سینه

معرفی انواع نشان سینه

بج سینه در انواع مختلفی تولید می شود. در واقع این محصول را می توان از جنبه های مختلفی مورد دسته بندی قرار داد. برای مثال یکی از معیارهای دسته بندی این نشان ها، متریال مورد استفاده در ساخت آن ها می باشد. بج های سینه با متریال های مختلفی ساخته می شوند. بج ها می توانند از متریال هایی مانند چوب، چرم، پارچه، انواع مختلف فلز، پلاستیک و… ساخته شوند. اما متداول ترین نوع نشان، نمونه های فلزی آن است. برای تولید بج های فلزی از فلزهای مختلفی مانند استیل، برنج، آلومینیوم و… استفاده می شود. البته شرکت های معتبر تولید بج، معمولا این فلزات را به طلا یا نقره آبکاری می کنند تا دوام و زیبایی محصول چند برابر شود.

از دیگر معیارهای دسته بندی انواع مختلف بج سینه می توان به کاربرد آن ها اشاره کرد. همان طور که گفتیم برخی از این نشان ها کاربرد سازمانی دارند و برخی دیگر برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی بج معمولا با توجه به کاربرد آن انجام می شود.

قیمت نشان سینه چقدر است؟

بج سینه چیست و چه کاربردی دارد : بج سینه چیست و چه کاربردی دارد و قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه به شرح مهم ترین عوامل موثر بر قیمت این محصولات می پردازیم.

  • متریال مورد استفاده: از مهم ترین ملاک های موثر بر تعیین قیمت اتیکت سینه می توان به متریال مورد استفاده در آن اشاره کرد. معمولا متریال های فلزی نسبت به سایر متریال ها از قیمت بالاتری برخوردارند. البته زیبایی و دوام و ماندگاری این نشان ها نیز بیشتر از سایر گزینه ها می باشد.
  • ابعاد و اندازه: از دیگر عوامل موثر بر قیمت این محصول می توان به ابعاد نشان اشاره کرد. این نشان ها معمولا در ابعاد کوچکی طراحی می شوند. با بزرگتر شدن ابعاد نشان، متریال مصرفی برای آن نیز بیشتر می شود. در نتیجه قیمت محصول افزایش پیدا خواهد کرد.
  • شرکت سازنده: یک شرکت با کیفیت و متخصص در ساخت بج سینه معمولا محصولات خود را با قیمت بالاتری ارائه می دهد. البته این تفاوت قیمت به دلیل کیفیت بالای انجام کار در شرکت است. برای مثال مجموعه jarchiad تمامی نشان های فلزی خود را با فلز ضد زنگ تولید می کند. یا در موارد سفارشی، روی محصولات آبکاری طلا یا نقره انجام می دهد.
  • نوع خرید محصول: همان طور که می دانید، قیمت محصولات در مقیاس عمده، معمولا بهتر از خرید جزئی و تکس محصول می باشد. در مورد بج سینه نیز این اصل صادق است. در صورتی که محصول مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری کنید، می توانید هزینه کمتری برای خرید محصول پرداخت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *