ساخت تندیس

همه چیز در مورد طراحی تندیس

طراحی تندیس چیست و چگونه انجام می شود؟

طراحی تندیس، یکی از اعمالی است که در حال حاضر با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شده است. تندیس ها کاربردهای مختلفی دارند. بعضی از ازگان ها و سازمان ها با اهدای این تندیس ها از پرسنل برتر خود قدردانی می کنند. در برخی موارد این تندیس ها تحت عنوان یادبود تولید می شوند. این تندیس ها معمولا در تاریخ ها و مناسبت های خاص در اختیار اقشار مختلف قرار می گیرند. تندیس ها می توانند به عنوان جایزه در جشنواره های مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرند.

طراحی تندیس چیست و چگونه انجام می شود؟

طراحی تندیس به صورت های مختلفی انجام می شود. مهم ترین گام در طراحی این نمونه کارها، خلاقیت و نوآوری است. بهتر است طراحی تندیس با خلاقیت و نوآوری انجام شود. در این صورت طراحی کار منحصر به فرد خواهد شد. برای طراحی و ساخت تندیس می توان از برند یک شرکت، متن، اشعار، تصاویر و شکل های خاص و… استفاده کرد.

طراحی تندیس معمولا بر اساس کاربرد آن انجام می شود. برای مثال اگر قصد شما از ساخت تندیس، تبلیغ یک مجموعه خاص باشد، می توانید لوگو یا برند آن مجموعه را روی تندیس طراحی کنید. یا اگر قصد اهدای جوایز در جشنواره ای خاص را دارید، بهتر است از نماد جشنواره برای طراحی و ساخت تندیس استفاده کنید.

طراحی تندیس چیست و چگونه انجام می شود؟

ساخت تندیس چطور صورت می گیرد؟

طراحی تندیس و ساخت این محصول، چطور انجام می شود؟ برای ساخت تندیس از متریال ها و دستگاه های خاصی استفاده می شود. تندیس ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. تندیس های چوبی، فلزی، پلکسی گلس، شیشه ای و… از مهم ترین انواع این محصولات به شمار می روند.

پس از طراحی تندیس باید متریال مناسب برای ساخت آن را انتخاب کنیم. انتخاب متریال و ابعاد محصول معمولا بر عهده مشتری است. یعنی مشتری تصمیم می گیرد تندیسی که سفارش می دهد با چه متریالی ساخته شده باشد. بیشتر افراد ترجیح می دهند از تندیس های فلزی استفاده کنند. تندیس های فلزی با وجود دوام زیاد و جذابیت منحصر به فرد با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان همراه شده اند. در مرحله بعدی یک پایه برای تندیس ساخته می شود. این پایه نیز با استفاده از متریال های مختلف و در اشکال متنوعی ساخته می شود. پس از اتصال پایه به تندیس عملیات ساخت تکمیل خواهد شد.

شکل تندیس چه ویژگی هایی دارد؟

قیمت تندیس های مختلف چگونه تعیین می شود؟

فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت تندیس تاثیر دارند. نوع متریال به عنوان یکی از مهم ترین ملاک ها در تعیین قیمت این محصولات شناخته می شود. متریال پلکسی گلس جزء ارزان ترین متریال ها برای ساخت تندیس شناخته می شود. بنابراین برای سفارش تندیس ارزان می توانید متریال پلکسی گلس را انتخاب کنید. متریال های فلز، شیشه و چوب دارای قیمت بالاتری هستند. البته تمامی این متریال ها نیز در کیفیت های مختلفی تولید می شوند. هر چه کیفیت متریال مورد نظر شما بیشتر باشد، قیمت نهایی کار نیز افزایش خواهد یافت.

آیا می دانید مواد ساخت تندیس چیست؟

از دیگر عوامل موثر بر قیمت می توان به نوع طراحی تندیس اشاره کرد. طراحی تندیس ها در مدل های گوناگونی انجام می شود. هر چه طراحی مدنظر شما ساده تر باشد، قیمت محصول ارزان تر خواهد شد. ابعاد تندیس، نوع پایه و… نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت این محصولات به شمار می روند.

طراحی تندیس چیست و چگونه انجام می شود؟

خرید تندیس از فروشگاهی معتبر

برای خرید این محصولات باید به مجموعه هایی مراجعه کنید که ساخت تندیس حرفه ای را در دستور کار خود قرار می دهند. مجموعه jarchiad یک تولید کننده معروف در زمینه ساخت  تندیس است. این مجموعه تمامی تندیس های خود را با بهترین انواع متریال و پیشرفته ترین ابزار آلات و دستگاه ها، تولید می کند. تمامی مراحل تولید تندیس اعم از طراحی، انتخاب متریال، ساخت، پایه گذاری و… در این مجموعه در بالاترین کیفیت انجام می شوند.

برای خرید از این مجموعه، می توانید به سایت jarchiad.com مراجعه نمایید. با مراجعه به این آدرس می توانید از نمونه کارهای این مجموعه دیدن کنید. همچنین می توانید ویژگی های هر محصول و قیمت آن را نیز مورد بررسی قرار دهید. امید است اطلاعاتی که در این مقاله ذکر شد، زمینه آشنایی شما عزیزان با طراحی و ساخت  تندیس را فراهم کرده باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *