ساخت تندیس

هدف از ساخت تندیس تبلیغاتی چیست؟

ساخت تندیس تبلیغاتی

پیش از آن که به ساخت تندیس تبلیغاتی اشاره کنیم، باید بدانیم تندیس تبلیغاتی به چه معنا است؟ تندیس های تبلیغاتی، به تندیس هایی گفته می شود که به منظور تبلیغات برای شرکت، اداره، ارگان یا کارخانه های مختلف استفاده می شود. این کار از طریق طراحی و ساخت تندیس هایی صورت می گیرد که در بر گیرنده ی آرم و لوگوی شرکت، سال تاسیس آن، توضیحاتی در مورد محصولات، ویژگی های آن ها و … است.

بدین ترتیب آرم و لوگو یا نمادی از محصولات یک شرکت در معرض دید عمومی قرار می گیرد. لذا با ساخت تندیس تبلیغاتی، به شیوه ای جالب محصولات مورد نظر شما در نا خود آگاه مصرف کنندگان نهادینه سازی شده و هنگام نیاز شرکت شما و محصولات آن را به یاد خواهند آورد.

در ضمن به دلیل آن که به صورت اختصاصی و ویژه ای به زیبایی و جلوه ی این گونه تندیس ها اهمیت داده می شود، قطعا دریافت کننده ی آن نسبت به قرار دادن تندیس در معرض دید، تمایل نشان داده و این امر سبب افزایش اهداف تبلیغاتی آن می شود.

حال که با تندیس های تبلیغاتی و برخی ویژگی های آن آشنا شدید، در ادامه به نکاتی می پردازیم که هنگام طراحی و ساخت تندیس تبلیغاتی باید مورد توجه قرار گیرند.

 

در طراحی و ساخت تندیس تبلیغاتی به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

همان طور که می دانید، توجه به زیبایی و ظرافت در همه ی کارهای تبلیغاتی بسیار مهم و ضروری می باشد. لذا توجه به این موضوع در همه ی مراحل طراحی تا ساخت باید در نظر گرفته شود. چرا که در غیر این صورت، هرگز توجه مخاطبان را به خود جلب نکرده و باعث ایجاد تمایل به مشاهده و دقت در این روش تبلیغاتی نمی شود و در واقع این طرح تبلیغاتی را با شکست مواجه خواهد نمود.

نکته ی دیگری که در ساخت تندیس تبلیغاتی باید مورد توجه قرار گیرد آن است که حتما آرم و لوگوی شرکت، به درستی و وضوح مورد ساخت قرار گیرد. چرا که بخش اعظمی از تبلیغات با تندیس را همین ساخت لوگو تشکیل می دهد. در ضمن شکل موجود در تندیس باید به طور کامل معرفی کننده ی شرکت مورد نظر باشد.

در پایه ی تندیس نیز می توان به صورت اجمالی به توضیحاتی در مورد شرکت و ویژگی های محصولات آن اشاره کرد. یا از گواهینامه ها، استانداردها و افتخاراتی که شرکت موفق شده به آن ها دست یابد، سخن گفت.

مطالب مرتبط : کاربرد های تندیس تبلیغاتی درصنعت های مختلف

در انتخاب اندازه ی این تندیس ها نیز باید ابعادی را در نظر گرفت که جای کافی برای در بر گرفتن مشخصات و طرح های مورد نظر را داشته باشد.

رنگ های براق و جذاب نیز در ساخت تندیس تبلیغاتی بسیار کارا هستند.

جنس تندیس تبلیغاتی نیز باید متناسب با کاربرد آن باشد. البته استفاده از فلز، سنگ، چوب، پلکسی، شیشه و … برای این تندیس ها قابل اجرا می باشد. اما تندیس های پلکسی و در موارد تشریفاتی تندیس های فلزی کاربرد زیادی در ساختن تندیس های تبلیغاتی دارند.

تندیس های تبلیغاتی را به چه کسانی اهدا می کنند؟

علاوه بر توجه به شکل ظاهری و کیفیت تندیس های تبلیغاتی باید به نکات دیگری نیز دقت شود تا هدف تبلیغاتی تندیس ها به طور کامل تامین گردد. نکاتی که در بخش قبلی به آن ها اشاره کردیم، تا پیش از اهدای تندیس ها اهمیت دارند. اما هنگام اهدای آن ها نیز باید دقت داشت که این تندیس ها به چه کسانی اهدا می شود؟

گرچه شما به عنوان مبلّغ و صاحب امتیاز شرکت مختار هستید تا تندیس های تبلیغاتی خود را به هر کسی اهدا نمایید. اما بهتر است تا آن ها را به اشخاص یا شرکت هایی تقدیم کنید که با محصولات و شرکت شما مرتبط هستند.

به عنوان مثال اگر شما شرکتی هستید که به ارائه ی محصولات و تجهیزات پزشکی می پردازید، می توانید تندیس های تبلیغاتی خود را به بیمارستان ها، درمانگاه ها، مطب پزشکان، داروخانه ها و … اهدا کرده و از مزایای تبلیغاتی آن بهره مند شوید. اما مطمئنا اهدای تندیس شما به یک نمایشگاه اتومبیل تاثیر چندانی در جایگاه شما در بازار فروش نخواهد داشت.

 

قیمت تندیس تبلیغاتی

تندیس های تبلیغاتی به لحاظ قیمتی دارای تنوع زیادی هستند. اما پرداخت پول بابت کارهای تبلیغاتی به شرطی که کارشناسی شده باشد، هرگز هزینه به حساب نیامده و به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت از آن یاد می شود. لذا قیمت تندیس تبلیغاتی در برابر خدماتی که به شما ارائه می دهد، بسیار ناچیز است.

البته شما می توانید با تغییر در ابعاد و جنس تندیس قیمت آن را مدیریت نمایید. اما برای آن که تبلیغاتی بهتر در اختیار داشته و قیمت مقرون به صرفه تری را پرداخت کنید، لازم است تا با مشاوران و کارشناسان فعال در این زمینه مشورت نمایید. در همین راستا شرکت جارچی به نشانی www.jarchiad.com در خدمت شما عزیزان است تا تندیس های تبلیغاتی بسیار با کیفیت و در عین حال کم هزینه را در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *