لوح تقدیر

ساخت لوح تقدیر شایسته برگزیدگان

ساخت لوح تقدیر

ساخت لوح تقدیر شایسته برگزیدگان

به برگزیدگان مسابقات مختلف به جهت کسب موفقیت ها و زحمات بی دریغ ، لوح تقدیر اهدا می شود. یک لوح تقدیر برای جبران قسمتی از زحمات افراد تهیه می شود. لوح تقدیر ها در جشنواره ها و مراسم های مختلف برای تجلیل و قدردانی عرضه می شوند. به همین علت مدیران و برگزارکنندگان اینگونه رویداد ها، پیش از شروع برگزاری مراسم، سفارش لوح تقدیر مدنظر خود را ثبت می کنند.  برگزیدگان مراسم با در دست داشتن یک لوح تقدیر شکیل، روز به یادماندنی و مفرحی را تجربه می کنند. در این لوح تقدیر ها متون ماندگار و زیبایی حک می شود.

ساخت لوح تقدیر باعث می شود تا شیرینی یک پیروزی ارزشمند بر جان قهرمانان بنشیند. این حس خوب در آن ها نهادینه شده و با هر بار تماشای لوح تقدیر جان تازه ای می گیرد. صنعت طراحی و ساخت انواع محتلف لوح تقدیر، تندیس و سایر جوایز به شدت رو به رشد است. زیرا انسان ها از دیرباز تا امروز طرفدار تشویق شدن و تشویق کردن هستند. اهدای یک لوح تقدیر مناسب موجب ایجاد حس مثبت و جرقه ای برای تقویت پشتکار افراد خواهد بود. طراحی و ساخت سریع لوح تقدیر توسط متخصصان موسسه جارچی با استفاده از شیوه های نوین و خلاقانه صورت می پذیرد.

خرید انواع لوح تقدیر

شما می توانید انواع لوح تقدیر را در جنس های فلزی، مخملی، چرم، لوح تقدیر چوبی و… سفارش دهید. لوح تقدیر های شرکت جارچی مطابق با سلایق مختلف ارائه می شوند. به پاس قدردانی و تجلیل از افتخار آفرینی های قهرمانان در مسابقات داخلی یا بین المللی، سزاوار است بهترین تقدیرها را به جا آورید. ساخت لوح تقدیر سفارشی شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط پرسنل جارچی انجام می شود. پیش از خرید باید هزینه ساخت لوح تقدیر که با توجه به نوع و جنس آن تعیین می شود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال خرید یک لوح تقدیر ارزان هستید، می توانید جنس و طرحی را انتخاب کنید که در اکثر مدل ها عرضه می شود. خرید اینگونه لوح تقدیر ها نسبت به سایرین مقرون به صرفه تر است.

ساخت لوح تقدیر

ساخت انواع لوح تقدیر

سفارش ساخت لوح تقدیر

قبل از برگزاری همایش ها و مراسم های مختلف باید به فکر سفارش یک لوح تقدیر مناسب باشید. علاوه بر طراحی جذاب و چشم نواز، یکی از تاثیرگذارترین  معیار های سنجش یک لوح تقدیر، داشتن متنی دلنشین و زیباست. پیش از ثبت سفارش لوح تقدیر در خصوص متن، جنس، نوع و طراحی ظاهری آن با دقت جزئیات را بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید. می توانید از مشاوران مبتحر جارچی در این زمینه کمک بگیرید.

متن لوح تقدیر چگونه باشد؟

نوع ادبیات متن و جملات استفاده شده در لوح باید با توجه به شرایط مختلف نگارش شود. عواملی مانند صمیمیت بین فرد اهدا کننده و فرد برگزیده، میزان رسمی بودن مراسم، عنوان تقدیر نامه و… هر کدام از این موارد نگارش خاص خود را می طلبد. به همین علت باید متن لوح تقدیر مناسب با نیاز های مخاطب و متفاوت باشد.

چاپ و ساخت لوح تقدیر

انواع مختلفی لوح تقدیر وجود دارد که در هر موقعیتی، با توجه به شرایط، اختیارات و محدودیت های موجود باید یکی از آن ها را انتخاب کرد. برای ساخت لوح تقدیر کاغذ های مختلفی مانند کاغذ ابر و بادی، کاغذ گلاسه، کاغذهایی با بافت و ضخامت های مختلف و … وجود دارد. البته با توجه به سفارش مشتری به غیر از از انواع کاغذ و مقوا، از متریال های دیگری مانند برنج، چوب، استیل و … هم برای ساخت تقدیرنامه استفاده می شود.

ساخت لوح تقدیر

لوح تقدیر چوبی

ساخت لوح تقدیر

هزینه لوح تقدیر

هزینه ساخت لوح تقدیر

مهم ترین معیار تاثیرگذار روی قیمت لوح تقدیر، مواد اولیه مورد استفاده می باشد. مثلا لوح تقدیر های حکاکی شده روی ورق استیل گران تر از لوح تقدیر های چاپ شده با کاغذ هستند. از دیگر موارد اثر گزار روی قیمت این محصول مدل لوح تقدیر است. ساخت لوح تقدیر می تواند به صورت دفترچه ای یا به صورت جعبه ای انجام شود. لوح های تقدیر می توانند بسته بندی های متفاوتی داشته باشند که به سلیقه مخاطب باز می گردد. شما می توانید با توجه به خواسته سازمانی یا شخصی خود، یک لوح تقدیر اختصاصی و ویژه داشته باشید. به طور کلی نمی توان مبلغ دقیقی را برای خرید لوح تقدیر اعلام کرد. برای آگاهی از قیمت لوح تقدیر انتخابی خود با تیم پشتیبانی موسسه تبلیغاتی جارچی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *