ساخت تندیس

ساخت تندیس چطور انجام می شود؟

مراحل ساخت تندیس در شرکت های مختلف

ساخت تندیس در شرکت های مختلف در چند مرحله انجام می شود. در ادامه این مراحل را به شما مخاطبان عزیز معرفی می کنیم  و در مورد هر مرحله از کار توضیحاتی می دهیم.

  • در مرحله اول از ساخت تندیس باید کار طراحی انجام شود. طراحی تندیس می تواند به شکل ها و حالت های مختلفی باشد و این طراحی عموما با نظر مشتری انجام می شود. مشتری می تواند یک لوگو، آرم، نشان خاص، نماد و… را برای ساخت به شما سفارش دهد. شرکت باید طبق طرح پیشنهادی مشتری و با استفاده از نرم افزارهای مناسب، عملیات طراحی را انجام دهد.
  • در مرحله دوم از ساخت تندیس، باید متریال مناسب برای تولید انتخاب شود. دقت کنید که متریال های مختلفی جهت طراحی و تولید تندیس مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید با توجه به نیاز مشتری، سفارش و نوع طراحی، متریال هایی مناسب به مشتری معرفی کنید. البته دقت کنید که نظر نهایی در انتخاب متریال به عهده مشتری خواهد بود. متریال های ساخت و تولید تندیس به دسته های مختلفی مانند فلز، چوب، پلکسی گلس، شیشه، پلیمر و… تقسیم می شوند.
  • پس از طراحی و انتخاب متریال نوبت به ساخت تندیس می رسد. در این مرحله افرادی متخصص با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و ابزار آلات، کار ساخت تندیس را انجام می دهند. در این بخش معمولا برای ظرافت بیشتر کار از دستگاه های برش لیزری استفاده می شود.
  • در مرحله آخر از ساخت تندیس، باید طراحی های نهایی روی کار انجام شود. این عملیات می تواند شامل صافکاری، رنگ زنی، آبکاری با طلا و نقره، گذاشتن پایه و… برای محصول باشد.

فروش تندیس ارزان و با کیفیت به صورت اینترنتی

نکات موثر در تعیین قیمت انواع مختلف تندیس

قیمت ساخت تندیس چقدر است؟ لازم است بدانید که قیمت تندیس های مختلف با توجه به فاکتورهای خاصی تعیین می شود. متریال تندیس در تعیین قیمت آن بسیار مهم و ضروری است. هر چه متریال مورد استفاده در طراحی و تولید تندیس، کیفیت بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. نوع طراحی نیز می تواند بر قیمت آن تاثیر گذار باشد. اگر طراحی تندیس شما سخت و پیچیده باشد، قیمت کار به مراتب افزایش خواهد یافت. به علاوه نوع خرید شما نیز می تواند در تعیین قیمت نهایی موثر باشد. اگر محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از شرکت های تولید کننده خریداری کنید، می توانید هزینه های مورد نظر خود را تا حد زیادی کاهش دهید. همچنین خرید عمده محصول نیز می تواند برای شما به صرفه باشد.

خرید اینترنتی تندیس از مجموعه JARCHIAD

خرید اینترنتی تندیس در مجموعه JARCHIAD با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان همراه شده است. این روزها بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای مراجعه حضوری به مراکز مختلف، محصول خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند. برای خرید اینترنتی محصول نیازی به سر زدن به فروشگاه های مختلف ندارید و از این طریق می توانید تا حد زیادی در وقت خود صرفه جویی نمایید. برای مشاهده نمونه کارهای موجود در مجموعه ما کافی است به سایت مجموعه به نشانی JARCHIAD.COM مراجعه نمایید. دقت کنید که مجموعه ما حین خرید عمده و مستقیم محصول، تخفیف خوبی را به شما ارائه خواهد داد. همین مسئله سبب شده تا استقبال از خرید محصول در این مجموعه، روز به روز افزایش یابد.

به علاوه شما با مراجعه به شرکت ما می توانید از مشاوره کارشناسانی خبره در زمینه ساخت تندیس برخوردار شوید. مشاوران ما به شما کمک می کنند تا محصولاتی با کیفیت، ارزان و به صرفه انتخاب و خریداری نمایید. امید است نکاتی که در مقاله امروز ذکر کردیم، زمینه مناسبی برای آشنایی شما با ساخت تندیس و قیمت آن را فراهم کرده باشد.

خرید مستقیم انواع تندیس ارزان از تولید کننده به صورت عمده

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *