ساخت تندیس

ساخت تندیس پلکسی

ساخت تندیس پلکسی

به مجسمه ای که به منظور پاسداشت یا بزرگداشت یک شخصیت ویژه علمی، تاریخی، ادبی، یادآوری یک رخداد یا واقعه تاریخی ساخته می شود، تندیس می گویند. این روز ها در مراسم ها و جشنواره های مختلف از تندیس ها به عنوان یک هدیه ی ارزشمند استفاده می شود. ساخت تندیس برای جایگاه تبلیغاتی موسسات و شرکت های مختلف بسیار ارزشمند بوده و موجب رونق کسب و کارها می شود. سفارش تندیس پلکسی در بین مشتریان محبوبیت خاصی دارد. متریال این نوع تندیس بسیار منعطف است و برای طراحی های ظریف بسیار مناسب می باشد.

موسسه تبلیغاتی جارچی با بیش از 20 سال سابقه در زمینه ساخت تندیس و لوح تقدیر، چاپ و تبلیغات، مارک و لیبل، مهر و پلاک و… فعالیت می کند. این موسسه با همراهی متخصصین حوزه گرافیک و مدیران متبحر برای شناخت نیاز مشتریان و ارائه ی بهترین و باکیفیت ترین خدمات می کوشد. این شرکت در زمینه ساخت تندیس پلکسی یکی از بهترین هاست و آمادگی کامل برای ساخت تندیس اختصاصی شما در شمایل و ابعاد گوناگون را دارد.

تندیس پلکسی تنوع بالایی در ابعاد، ضخامت، سایز و رنگ دارد. امکان برش لیزری و حکاکی لیزر بر روی این تندیس وجود دارد. تندیس های پلکسی می توانند شفاف یا مات باشند. ساخت تندیس پلکسی معمولا برای جشنواره ها، همایش ها و جشن ها انجام می شود. هیچ گونه محدودیتی برای ساخت تندیس پلکسی با کیفیت بالا و طرح های پیچیده وجود ندارد. پلکسی ها از نظر ظاهر بسیار شبیه شیشه هستند اما شفافیت بیشتری دارند. تندیس پلکسی یا پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات شفاف که از جنس پلیمری با نام پلکسی تشکیل شده است، در دو نوع براق و مات ساخته می شود.

قیمت تندیس پلکسی

مراحل ساخت تندیس پلکسی اختصاصی

برای ساخت تندیس اختصاصی پلکسی ابتدا باید ظاهر آن با استفاده از نرم افزار های سه بعدی یا دوبعدی طراحی شود. پس از تایید طرح توسط مشتری، طرح مورد نظر بر روی پلکسی پیاده سازی شده و با استفاده از دستگاه لیزر طرح نهایی حکاکی و برشکاری می شود. قسمت های حکاکی شده با توجه به سلیقه مشتری می تواند به صورت رنگ شده یا ساده در بیاید. برای ساخت تندیس پلکسی می توان از ایده تلفیق استفاده کرد. برای مثال ترکیب پلکسی و چوب که توسط دستگاه cnc برشکاری می شود، نتیجه ی بسیار زیبایی خواهد داشت. می توان با توجه به نظر مشتری تندیس های پلکسی را با برنج تلفیق کرد که نتیجه ی این ترکیب هم بسیار شیک و جذاب خواهد بود.

قیمت تندیس پلکسی

برای تعیین قیمت تندیس پلکسی عواملی متعددی مانند ضخامت پلکسی، نوع جنس پلکسی و… دخیل هستند. ابعاد تندیس نیز یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت می باشد. زیرا هر چه تندیس بزرگ تر باشد، قطعات بیشتری برای ساختش استفاده می شود. نوع برشکاری نیز بسیار موثر است به عنوان مثال کرو کردن یا گرد کردن لبه های پلکسی، قیمت تندیس سفارشی شما را تغییر می دهد. قبل از سفارش تندیس پلکسی باید بدانید که تلفیق تندیس با هر گونه فلز، چوب یا سنگی به صورت جداگانه محاسبه شده و موجب افزایش قیمت می گردد.

سفارش تندیس پلکسی

دلایل انتخاب تندیس پلکسی

شفافیت پلکسی بسیار بیشتر از شیشه می باشد.

زمان ساخت تندیس پلکسی نسبت به سایر تندیس ها کمتر است.

پلکسی بسیار انعطاف پذیر و مقاوم بوده و تنوع رنگ زیادی دارد.

به راحتی می توان رو پلکسی حکاکی و چاپ انجام داد.

قیمت تندیس پلکسی بسیار به صرفه و مناسب بوده و جزو بهترین لوح های تقدیر است.

برای مونتاژ قطعات پلکسی برش خورده، از دستگاه لیزر استفاده می شود. به همین علت امکان ساخت تندیس های پلکسی ظریف با جزئیات کامل وجود دارد.

ساخت تندیس های چاپی چگونه است؟

برای ساخت تندیس های چاپی ابتدا ورق های پلکسی را در ابعاد مورد نظر آماده می کنیم سپس دستگاه مخصوص چاپ پلکسی مانند یک پرینتر عمل کرده و طرح مورد نظر را روی ورق ها چاپ می کند. به طور معمول برای ساخت و طراحی تندیس پلکسی از پایه های فلزی، سنگی یا چوبی استفاده می شود. این پایه ها زینت بخش کار بوده و استحکام بالایی دارند.

کاربرد های تندیس پلکسی

موسسه جارچی به شما پیشنهاد می کند که از تندیس پلکسی در مسابقات مختلف، مراسمات تقدیر و تجلیل از بزرگان و جشنواره ها استفاده کنید. بسیاری از افراد تندیس پلکسی ساده را برای تقدیر از اشخاص انتخاب می کنند. امکان ساخت تندیس لوگو و ساخت تندیس اسم با استفاده از پلکسی وجود دارد. حتی می توانید سفارش ساخت تندیس های پلکسی سه بعدی و جذاب را به طراحان و متخصصان جارچی بدهید.

ساخت تندیس اختصاصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *