لوح تقدیر

خرید لوح تقدیر سازمانی از چه روش هایی امکان پذیر است؟

خرید لوح تقدیر سازمانی

یکی از نکاتی که هنگام خرید لوح تقدیر سازمانی اهمیت بسیار زیادی دارد، موضوع روش خرید آن می باشد. اما علت این امر چیست؟ خرید لوح تقدیر سازمانی معمولا برای سازمان ها و ادارات صورت می گیرد. هدف از این خرید نیز به جای آوردن مراتب تقدیر و تشکر از کارمندان، کارکنان، روسا و معاونین مجموعه ی مربوطه می باشد. به هر حال برای انجام و برگزاری مراسم تقدیر و تشکر و تهیه ی لوح های تقدیر هزینه ای صرف خواهد شد. این هزینه نیز به سبب بالا بودن تیراژ آن، ممکن است زیاد باشد. حال آن که بسیاری از این سازمان ها دولتی بوده و یا وابسته به دولت هستند. بنابراین صرف هزینه در آن ها مساوی با صرف هزینه ی بیت المال می باشد.

چرا توجه به روش های خرید لوح تقدیر سازمانی مهم است؟

از موضوعاتی که به طور مستقیم و آشکار در هزینه های تهیه و ساخت لوح تقدیر سازمانی موثر واقع می شود، روش خرید آن است. لذا آشنایی با روش های مناسب و روش هایی که به لحاظ زمانی و مالی، کمترین فشار را به مجموعه وارد می کنند، قطعا ضروری می باشد. بدین ترتیب در زمان کارکنان و وابستگان یک شرکت دولتی یا خصوص نیز صرفه جویی شده و این زمان صرف کارهای مهم تر شده و راندمان کاری را بالاتر خواهد برد. در ضمن هزینه هایی که در پی استفاده از روش های اقتصادی کاهش یافته اند، در جایی بهتر مورد استفاده قرار گرفته و بیت المال صرف امور مهم تری خواهد شد.

البته در مورد شرکت های خصوصی نیز این امر صادق بوده و باید با استفاده از روش های کاهش هزینه، به فکر بهبود کیفیت باشیم.

خرید لوح تقدیر سازمانی

 

روش خرید سنتی و قدیمی و ویژگی های آن

منظور از روش خرید سنتی و قدیمی، در واقع همان روش حضوری می باشد. در این روش شما به صورت حضوری به محل اصلی شرکت تبلیغاتی مد نظر خود مراجعه کرده و با توجه به نظر مشاوران و کارشناسان این شرکت، سفارش خود را به صورت نهایی به ثبت رسانده و پس از طی زمان توافق شده آن را تحویل می گیرید. در بعضی موارد نیاز است تا برای تحویل آن نیز برای بار دیگر به دفتر مربوطه مراجعه کنید.

با این روش همگی ما آشنایی داریم و تنها کافی است به محل دفاتر تبلیغاتی و سایر دفاتری که چنین خدماتی را ارائه می دهند، مراجعه کنیم. در این روش باید در ابتدا شناخت کافی از شرکت مورد نظر پیدا کرده و نسبت به کیفیت محصولات آن اطمینان پیدا کنیم. این کار از طریق مشاهده ی نمونه ی محصولات شرکت امکان پذیر خواهد بود. اما بدون انجام تحقیقات میدانی کافی، ممکن است شما دچار مشکلاتی شده و در پایان نیز علی رغم صرف هزینه و زمان زیاد، محصول مورد نظر خود را تحویل نگیرید. این امر تلف شدن سرمایه های دولتی و خصوصی را در پی خواهد داشت.

گرچه مراجعه ی حضوری به شرکت باعث می شود تا با خیالی آسوده تر خرید خود را انجام دهید، اما مشکلاتی نیز برای شما در پی دارد. مثلا باید حتما در ساعات مشخصی از شبانه روز مراجعه کنید و زمان بیشتری را برای انجام این کار صرف نمایید. در ضمن تنها قادر به استفاده از محصولات شرکت هایی هستید که در منطقه ی زندگی شما قرار دارند و استفاده از محصولات سایر شرکت ها برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود.

خرید لوح تقدیر سازمانی

 

روش خرید لوح تقدیر سازمانی و روش اینترنتی و غیر حضوری

یکی از روش هایی که در خرید لوح های تقدیر و سایر محصولات تبلیغاتی امروزه مورد استفاده ی فراوان قرار گرفته است، روش های غیر حضوری و خرید اینترنتی لوح تقدیر می باشد. در گذشته با وجود ایجاد این روش ها، افراد اعتماد چندانی به استفاده از آن ها نداشتند. چرا که به دلیل ضعف های قانونی و نا آگاهی افراد، سودجویان از فرصت سوء استفاده کرده و کلاهبرداری های زیادی از این طریق صورت می گرفت. اما امروزه با همکاری قانون گذار و پلیس، هم قوانین محکمی بر این حوزه حاکم است و هم در صورت تخلف، از طریق پلیس و شکایت های قضایی پرونده ی مربوطه قادر به پیگیری می باشد.

در همین راستا نشان های مخصوصی در نظر گرفته شده که به سایت های فروش معتبر اعطا می شود و مشتریان از طریق آن ها می توانند به مراکز فروش اینترنتی اعتماد کنند. همین امر سبب کاهش چشمگیر تخلفات و افزایش روز افزون استفاده از روش اینترنتی و غیر حضوری شده است. البته صرفه جویی در وقت و هزینه های جانبی نیز دیگر مزایای این روش می باشد.

از این رو ما به شما مراجعه به شرکت تبلیغاتی جارچی به نشانی اینترنتی www.jarchiad.com  را معرفی می کنیم تا برای خرید لوح تقدیر سازمانی به آن مراجعه کرده و بهترین کیفیت را در برابر مقرون به صرفه ترین هزینه دریافت کنید. این شرکت دارای سابقه ای درخشان است و علاوه بر کیفیت بالای محصولات، دارای خدمات پس از فروش و پاسخ گویی به مشتریان خود می باشد. تحویل به موقع محصولات نیز توسط این شرکت تضمین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *