ساخت مدال

ثبت سفارش شیلد و مدال چگونه امکان پذیر است؟

ثبت سفارش شیلد و مدال

شیلدها و مدال ها، در واقع محصولاتی هستند که مانند لوح تقدیر، تندیس، بج های سینه و پلاک های فلزی به منظور تبلیغات، تقدیر و تشکر، زیبایی، یادبود و … مورد استفاده قرار می گیرند. مواد اولیه ی مورد نیاز برای ساخت آن ها نیز بسیار شبیه به محصولات نام برده می باشد. لذا به صورت کلی برای ثبت سفارش شیلد و مدال، لوح ها و سایر محصولات مشابه باید به شرکت های خاصی مراجعه کرد.

چه شرکت هایی اقدام به ساخت، تولید و ثبت سفارش شیلد و مدال می کنند؟

همان طور که گفتیم یکی از کاربردهای این محصولات، تبلیغات است که در حوزه ی کاری شرکت های تبلیغاتی نظیر شرکت جارچی قرار می گیرد. علاوه بر شباهت متریال اولیه ی این محصولات، روش طراحی، ساخت و تولید مدال نیز بسیار با یکدیگر شباهت داشته و همین امر سبب قرارگیری آن ها در یک مجموعه شده است. گرچه شرکت های تبلیغاتی متولیان ساخت و تولید این گونه وسایل هستند اما در صورتی که با اهداف دیگری غیر از تبلیغات، نسبت به ثبت سفارش شیلد و مدال، لوح، تندیس و … اقدام کنید هم این شرکت ها پاسخ گوی نیاز شما خواهند بود.

لازم به ذکر است که بسیاری از تجهیزات جانبی این محصولات نظیر جلد، جعبه، بند، سنجاق و … نیز شباهت زیادی به هم دارند و همین امر سبب شده است تا آن ها را در شرکت های تبلیغاتی در کنار هم قرار دهند.

مطالب مرتبط : کاربرد مدال ها و شیلد ها چیست

ثبت سفارش شیلد و مدال به روش حضوری

روش حضوری که در واقع روشی قدیمی و سنتی به حساب می آید، روشی بسیار مطمئن برای ثبت سفارش های محصولات تبلیغاتی شما می باشد. در گذشته که روش های حمل و نقل و ارتباطات مانند امروز پیشرفت نکرده بود، افراد برای انجام خرید و فروش و بهره مندی از کارهای خدماتی بالاجبار به مکان های مختلفی نظیر فروشگاه ها، شرکت ها، ادارات و … مختلف مراجعه کرده و به صورت حضوری از نظر کارشناسان و مشاوران آن ها بهره مند می شدند. در ضمن امکان آن نیز وجود نداشت تا از محصولاتی استفاده کنند که به لحاظ جغرافیایی از آن ها دور بودند. بلکه با وجود اطلاع از با کیفیت تر بودن محصولی در مناطق دیگر به دلیل عدم دسترسی سریع از آن محروم شده و باید به محصولی با سطح کیفی پایین تر بسنده می کردند.

اما به دلیل آن که به صورت عینی می توانستند کیفیت نمونه محصولات را مشاهده کنند، روشی مطمئن تر در دست داشتند.

خرید های حضوری تا کنون نیز پا بر جا مانده و بسیاری از معاملات و خدمات بدین صورت انجام می شود. اما در ادامه با روشی بهتر و مناسب تر در خدمت شما خواهیم بود.

 

ثبت سفارش شیلد و مدال به روش غیر حضوری و اینترنتی

گذشت زمان و پیشرفت فناوری و ارتباطات سبب شده تا حمل و نقل و جا به جایی میان مکان هایی با مسافت دور نیز آسان تر و سریع تر صورت گیرد. بنابراین شما در هر نقطه ای از کشور و یا حتی جهان که حضور داشته باشید می توانید از محصولات و خدمات موجود در یک شرکت بهره مند شوید.

در مورد ثبت سفارش مدال و شیلد نیز همین موضوع صادق است. شرکت های تبلیغاتی نظیر جارچی به نشانی www.jarchiad.com  امکان آن را در اختیار شما قرار می دهند تا از هر نقطه ای از کشور، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کرده و آن را تحویل بگیرید.

اما روش های غیر حضوری چه مزایایی دارند؟ اولین مزیتی که در این روش خرید از آن یاد می شود، صرفه جویی در زمان و هزینه های تمام شده ی خرید شما می باشد. تصور کنید که شما برای یک خرید حضوری باید چه مقدار زمان اختصاص دهید. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که فرصت مراجعه به هر شرکتی در واقع هم زمان با زمان های کاری شما بوده و شما باید از محل کار خود مرخصی گرفته و پس از ترک آن در محل مورد نظر حضور یابید. اما برای خرید اینترنتی این مشکل شما حل شده و در هر ساعتی از شبانه روز و بدون ترک محل کار، قادر به ثبت سفارش هستید. علاوه بر زمان، شما برای مراجعات حضوری باید هزینه های حمل و نقل و سوخت را پرداخت کنید. اما برای سفارش های اینترنتی تنها مبلغ کمی بابت حجم اینترنت پرداخت خواهید کرد.

فروشگاه های اینترنتی این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که همه ی نمونه کارها و محصولات آن ها را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داده و تحقیقات میدانی کاملی در این زمینه داشته باشید. سپس می توانید از میان محصولات متنوع آن ها، سفارش خود را ثبت کنید.

البته قیمت نیز در این گونه فروشگاه ها ثبت شده که از کلاهبرداری های مالی کاسته و سبب می شود تا با استعلام از چند شرکت بتوانید قیمت واقعی را کشف کرده و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *