ساخت تندیس

تولید تندیس چگونه انجام می شود؟

تولید تندیس شامل مراحل مختلفی مانند طراحی، انتخاب متریال، ساخت، پرداخت نهایی و… است. همان طور که می دانید، تندیس ها اجسامی حجم دار و زیبا هستند که به صورت مجسمه با متریال های مختلفی ساخته می شوند. برای تولید یک تندیس با کیفیت، باید تمامی این مراحل با دقت و ظرافت بالایی انجام شود. برای دسترسی به یک تندیس خوب باید مراحل زیادی طی شود که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

تولید تندیس چگونه انجام می شود؟

  • در اولین مرحله از ساخت و تولید تندیس کار طراحی محصول انجام می شود. طراحان زبده ای در شرکت های ساخت تندیس فعالیت می کنند که کار طراحی محصول را به صورت دستی یا با استفاده از نرم افزارهای مختلف انجام می دهند. معمولا در شرکت های معتبر و خوش آوازه برای طراحی تندیس از نرم افزارهای به روز موجود در بازار استفاده می شود.
  • دومین مرحله در ساخت و تولید تندیس، انتخاب متریال است. متریال مورد نظر برای ساخت نمونه های مختلف تندیس، باید توسط مشتری انتخاب شود. حال تیم مشاوره شرکت می تواند اطلاعاتی درباره هر متریال و ویژگی ها و قیمت آن ها به مشتری ارائه کند. مشتری با ارزیابی این توضیحات و در نظر گرفتن بودجه و سلیقه خود، یک متریال مناسب را انتخاب خواهد کرد.
  • در سومین مرحله از تولید تندیس باید کار ساخت محصول آغاز شود. برای ساخت تندیس معمولا از دستگاه های مختلفی مانند دستگاه برش لیزری استفاده می شود. بنابراین مجموعه های تولید کننده انواع مختلف تندیس باید این ابزارها و دستگاه ها را تهیه کنند. با استفاده از این دستگاه ها 90 درصد از کار ساخت تندیس طی می شود.
  • در مرحله آخر از تولید تندیس، پرداخت های نهایی طبق نظر مشتری روی کار صورت می گیرند. این پرداخت ها می توانند شامل صافکاری، رنگ زنی، جلا دهی، آبکاری و… باشند. پس از این مرحله تندیس به صورت کامل ساخته شده و برای ارائه به مشتری آماده خواهد شد.

مطالب مرتبط : صفر تا صد طراحی و ساخت تندیس

تولید تندیس

نکات مختلف حین خرید تندیس

پس از بررسی چگونگی تولید تندیس باید شما را با نکات مختلف حین خرید آن نیز آشنا کنیم. دقت کنید که برای خرید تندیس های معمولی و رایج می توانید به فروشگاه ها مراجعه کنید. از مهم ترین انواع این تندیس ها می توان به تندیس شاعران و دانشمندان بزرگ، آرم های تجاری معروف و… اشاره کرد. از طرفی گاهی شما به تندیسی نیاز دارید که طراحی آن منحصر به فرد است. در این موارد نمی توانید تندیس مورد نظر خود را در فروشگاه های معمولی پیدا کنید. به این ترتیب بهتر است با ارائه طرح پیشنهادی خود به شرکت های تولید کننده، کار ساخت تندیس در تعداد مختلف را انجام دهید. در نتیجه می توانید به بهترین نمونه ها از طرح پیشنهادی خود دست پیدا کنید.

مطالب مرتبط : عوامل موثر در قیمت تندیس کدامند؟

به علاوه خرید تندیس ارزان از مجموعه های تولید کننده، فواید دیگری نیز با خود به همراه دارد. برای مثال شما با خرید تندیس از این شرکت ها می توانید محصول را بدون واسطه و با قیمت خط تولید خریداری کنید. به این ترتیب می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. همچنین این شرکت ها در قبال فروش عمده، تخفیف خیلی خوبی به شما ارائه می دهند. از طرف دیگر با مراجعه به این شرکت ها می توانید به نمونه ای از تندیس آرمانی و دلخواه خود دست پیدا کنید، چرا که انتخاب متریال و طراحی به عهده خود شما خواهد بود.

خرید تندیس ارزان از جارچی

امکان خرید تندیس ارزان در شرکت جارچی برای شما مخاطبان گرامی فراهم شده است. مجموعه ما تلاش می کند بهترین محصولات را با نازل ترین قیمت، به دو صورت حضوری و اینترنتی به شما عزیزان ارائه کند. برای مشاهده نمونه تندیس های ساخته شده در شرکت ما می توانید به آدرس jarchiad.com مراجعه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *