ساخت مدال

توضیحاتی در مورد قیمت و خرید مدال

قیمت و خرید مدال

خرید مدال در کشور همواره با استقبال گسترده ای همراه بوده است. مدال ها شاید از نظر مادی ارزش چندانی نداشته باشند، اما ارزش معنوی آن ها بسیار زیاد است. مدال ها معمولا در سه رنگ طلایی، نقره ای و برنزی طراحی می شوند. در این مقاله قصد داریم در مورد روش خرید مدال و قیمت این محصولات توضیحاتی به شما عزیزان دهیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نکاتی در مورد روش های خرید مدال

در بخش ابتدایی مقاله در مورد خرید مدال و کاربردهای آن توضیحاتی به شما دادیم. حال قصد داریم راه های موجود برای خرید این محصول را به شما معرفی کنیم.  خرید مدال از راه های مختلفی انجام می شود. شما می توانید به مغازه های فروش لوازم ورزشی مراجعه کنید و مدال مورد علاقه خود را از این مغازه ها خریداری کنید. البته در صورتی که طرحی خاص برای مدال مد نظر شما باشد، باید برای ساخت آن به شرکت های تولید کننده مدال مراجعه کنید.

خرید مدال از شرکت های تولید کننده با مزیت هایی برای شما همراه است. مزیت اول، طراحی مدال طبق نظر و سلیقه شماست. شاید نتوانید در مغازه های خرده فروشی، مدال مورد نظر خود را پیدا کنید اما یک مجموعه معتبر تولید کننده می تواند هر طرحی را روی مدال شما اجرا کند. دومین مزیت خرید مدال از شرکت های تولید کننده، حذف واسطه است. با خرید مستقیم و بدون واسطه می توانید در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه جویی کنید. به علاوه این مجموعه ها، امکان خرید عمده مدال را نیز در اختیار شما قرار می دهند. در این صورت می توانید از تخفیف نسبتا خوبی برخوردار شوید.

خرید مدال از مجموعه جارچی

مجموعه jarchiad یکی از بهترین شرکت های تولید کننده مدال در ایران به شمار می رود. این روزها بسیاری از مجموعه ها برای خرید مدال به این مجموعه مراجعه می کنند. این شرکت برای تولید مدال از بهترین متریال ها استفاده می کند. قالب های مدال در مجموعه ما معمولا به وسیله سرب یا برنج ساخته می شوند. سپس عملیات رنگ زنی و آبکاری مدال آغاز می شود. برای مشاهده نمونه کارهای موجود در این مجموعه می توانید به نشانی jarchiad.com مراجعه کنید. با مراجعه به این سایت می توانید علاوه بر مشاهده نمونه کارها از امکان خرید عمده و مستقیم نیز برخوردار شوید.

قیمت مدال چگونه تعیین می شود؟

راه های مختلفی برای تعیین قیمت مدال وجود دارد. برای مثال نوع طراحی مد نظر شما می تواند در تعیین قیمت این محصول موثر باشد. هر چه طراحی مورد نظر شما ساده تر باشد، قیمت محصول نهایی نیز ارزان تر خواهد شد. متریال انتخابی برای ساخت مدال نیز روی قیمت آن تاثیر به سزایی دارد. هر چه کیفیت متریال بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. به علاوه مدال ها در ضخامت ها و قطرهای مختلفی تولید می شوند. هر چه ضخامت و قطر مدال مورد نظر شما بیشتر باشد، قیمت آن افزایش خواهد یافت.

همان طور که در بخش های قبلی گفتیم، نحوه خرید مدال نیز روی قیمت آن موثر است. اگر محصول مورد نظر خود را از شرکت های تولید کننده خریداری کنید، می توانید هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهید. همچنین در صورت خرید عمده نیز می توانید محصولات مد نظر خود را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید. در برخی از سفارش ها برای مدال جعبه هایی نیز طراحی می شود. در این موارد معمولا قیمت جعبه نیز به قیمت مدال اضافه خواهد شد. بنابراین شما می توانید به راحتی مدال های مورد نظر خود در طرح های مختلف را سفارش داده و خریداری نمایید. امید است اطلاعات ذکر شده، زمینه آشنایی شما با روش های خرید مدال را فراهم کرده باشد.

خرید انواع مدال عمده و ارزان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *