بج سینه

اندازه های مختلف بج سینه شرکتی چیست؟

اندازه های مختلف بج سینه شرکتی

اندازه های مختلف بج سینه شرکتی، دارای محدوده ای می باشد. گرچه کاربران می توانند سفارشات خود را در اندازه های مختلفی به ثبت رسانند، اما به طور معمول قادر به انتخاب سایزهای غیر معمول و خارج از محدوده ی مورد نظر نمی باشند. این محدوده از سایز 2 در 2 سانتی مربع شروع شده و حداکثر به 4 در 4 سانتی مربع ختم می شود. لذا سایز متداول برای اندازه های مختلف بج سینه شرکتی، از همین محدوده انتخاب می شود و در این بین نیز سایز 2 در 2 از رواج بیشتری برخوردار است.

محدوده ی اندازه های مختلف بج سینه شرکتی

با توجه به محدوده ی مذکور، کاملا بدیهی است که بج های سینه در ابعاد کوچکی طراحی و تولید می شوند و از تولید آن ها در سایزهای بزرگ، اجتناب می شود. اما چه عواملی سبب می شود تا اندازه های مختلف بج سینه شرکتی به سایزهای کوچک محدود شوند؟ پاسخ به این سوال را در ادامه ی مطلب به شما ارائه خواهیم داد.

تاثیر ابعاد بج سینه شرکتی در زیبایی ظاهری

بج های سینه، به صورت عمومی بر روی لباس افراد نصب می گردد. این وسیله در واقع یک تبلیغ صامت برای هر شرکت و ارگانی به شمار می آید. بنابراین جنبه ی ظاهری آن برای مصرف کننده بسیار مهم و حیاتی محسوب می شود. بخش زیبایی و جذابیت مهم ترین موضوعی است که برای تبلیغات به آن توجه می شود. پس ابعاد بج سینه نیز باید به گونه انتخاب شود که بیشترین زیبایی را به ارمغان آورد. اما شما تصور کنید که یک آرم بزرگ روی لباس کارمندان یک شرکت نصب شود و همگی آن ها از آن استفاده کنند. آیا جالب است که یک جسم با ابعاد بزرگ روی لباس افراد وجود داشته باشد و به دلیلی سنگینی سبب کشیدگی و خارج شدن یقه ی کت یا مانتو از حالت عادی شود؟

با توجه به مواردی که ذکر کردیم، بهتر است همواره از ابعاد کوچک بج های سینه استفاده کرده و به لحاظ ظاهری از وسیله ای زیبا و در عین حال کارا نیز بهره مند شویم.

اندازه های مختلف بج سینه شرکتی در مقایسه با دست انسان

 

تاثیر ابعاد بج سینه شرکتی در کاربرد آن ها

ابعاد بج سینه با توجه به کاربردی که دارند انتخاب می شود. شرکت، اداره و ارگانی که سفارش دهنده ی بج سینه است، می تواند با توجه به اهداف خود، شکل و طرح مورد نظر را طراحی کرده و برای ساخت بج سینه سفارش ثبت کند. متفاوت بودن طرح ها باعث ایجاد تفاوت در ابعاد بج سینه می شود. چرا که این نشان باید به گونه انتخاب شود که طرح مورد نظر در آن به خوبی نمایان باشد. گاهی به دلیل بهره مند بودن بج ها از حروف و اسامی، لازم است تا از ابعاد بزرگتر اما در محدوده ی مذکور استفاده شود تا کلمات چاپ شده، به خوبی خوانا و واضح باشند.

در بعضی موارد نیز که تنها یک لوگو یا آرم مورد سفارش قرار می گیرد، برای آن که جلوه ی بهتری داشته باشد، بهتر است از کوچکترین ابعاد ممکن استفاده کرد. به هر حال انتخاب این ابعاد با توجه به نظر کاربر و مشاوران امر صورت خواهد گرفت.

 

تاثیر ابعاد بج سینه شرکتی در قیمت

کاملا بدیهی است که اندازه های مختلف بج سینه شرکتی در قیمت تمام شده ی آن موثر باشد. بج های سینه شرکتی معمولا از جنس آلیاژهای فلزی هستند که قیمت برخی از آن ها مانند برنج، در مقایسه با سایر متریال ها بالا می باشد. لذا هر چه ابعاد بج سینه بالاتر رود، میزان آلیاژی که برای ساخت آن نیاز است نیز بالا خواهد رفت. این موضوع سبب تاثیر مستقیم روی قیمت بج سینه شده و قیمت آن را بالاتر می برد.

با توجه به این که معمولا شرکت ها در تیراژ بالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام می کنند، تفاوت قیمت سفارش آن ها در پی تغییر ابعاد، بسیار محسوس خواهد بود. بنابراین بهتر است تا برای انتخاب اندازه های مناسب، با کارشناسان ماهر و با تجربه در این زمینه مشاوره کرده و سپس سفارش خود را نهایی کنند. بدین ترتیب هم نیاز آن ها مرتفع خواهد شد و هم هزینه های اضافی به آن ها تحمیل نمی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *